سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

زنگ خطر برای سریال Çöp Adam به صدا در آمده است! سورپرایز بد برای الچین سانگو و انگین آلتان دوزیاتان!

سریال Çöp Adam  یکی از سریال های موفقیه که در این فصل توسط OGM Pictures برای استار تی وی تهیه شده است… این سریال با بازی انگین آلتان دوزیتان و الچین سانگو  از حمایت بسیار موثری در شبکه های اجتماعی برخوردار است. با این حال، وقتی به رتبه بندی ها نگاه می کنید، به نظر می رسد که اوضاع خوب پیش نمی رود.

Çöp Adam یک سریال تلویزیونی بود که اولین اجرای 12 قسمتی آن با رتبه های بالاتر از میانگین موفقیت آمیز بود. مشاهده می شود که سریال Çöp Adam بیش از همه تحت تأثیر شروع پخش Adım Farah (اسم من فرح است) بود که قسمت دوم آن به تازگی پخش شد.

وضعیت Çöp Adam که عصر چهارشنبه در مسابقه ریتینگ به Adım Farah باخت، به جایی رسید که در مدت کوتاهی زنگ خطر را به صدا درآورد. اول از همه، رتبه‌بندی در تمام گروه‌های مخاطبان کاهش یافت. به طور خاص، کاهش بسیار جدی در دسته ABC1 وجود داشت.

اینکه این سریال با این همه استقبال کم  مواجه شد و سریال Adım Farah  در این مسیر به میدان آمد نشان می دهد که انفعال مخاطب در این دو پروژه بسیار زیاد است.

در حالی که اپیزود سیزدهم سریال Çöp Adam این هفته پخش شد، رتبه ها در همه گروه ها کمتر از میانگین بود و گروه ABC1 که قوی ترین بود، افت سریعی را تجربه کرد.

دلیل این کاهش رتبه در سریال Çöp Adam اینه که داستان دیگر آنقدرها مخاطب را راضی نمی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا