سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر

لالا کنت می گوید که فصل جدید “Vanderpump Rules” بسیار متفاوت خواهد بود.

لالا کنت می گوید که “Vanderpump Rules” وقتی که بعد  از یک وقفه طولانی بخاطر COVID-19 برگردد ، “یک نمایش متفاوت” خواهد بود.

این ستاره واقعیت روز دوشنبه به Page Six گفت: “بسیاری از مردم پرسیده اند که در این فصل چه چیزی پیش رو داریم و این اولین سالی است که می توانم بگویم هیچ ایده ای ندارم.”

“زمان زیادی گذشته است ،بازیگرانی که بازیگران اصلی بودند  دیگر در این سریال حضور ندارند و موارد زیادی وجود دارد که در این دوره دو ساله گفته شده و اتفاق افتاده است و حالا ما در حال جمع شدن هستیم تا در مورد این موارد صحبت کنیم. “

او همچنین به شوخی گفت: “امیدوارم که هنوز هم در کارم مهارت داشته باشم!”.

برنامه Bravo ، که فیلمبرداری را از روز سه شنبه شروع می کند ، تقریباً دو سال است که به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 فیلمبرداری نکرده است. از آن زمان ، اتفاقات زیادی افتاده است.

در ژوئن سال 2020 اعضای اصلی بازیگران کریستن دوته و استاسی شرودر در پی اتهامات همکار سابق فیث استوورز مبنی بر اینکه این دو زن گزارش پلیس دروغی را علیه او تنظیم کرده اند از کار اخراج شدند.

همچنین اعلام شد که مکس بوینز و برت کاپریونی به دلیل انتشار پست های نژادپرستانه گذشته در توییتر ، دیگر برنخواهند گشت.جکس تیلور و بریتنی کارترایت نیز تایید کرده اند که سر تعظیم فرود می آورند. و بازیگر Scheana Shay ماه گذشته وقتی دختری به نام Summer Moon Honey Davies به دنیا آورد مادر شد،  اینها از اتفاقاتی بود که در این دو سال افتاد.

کنت گفت: “من نمی دانم چه انتظاری داشته باشم ، در حال حاضر مادران و بچه هایی در ترکیب سریال وجود دارند.” “من می گویم که این یک سریال متفاوت خواهد بود اما من فکر می کنم که بسیار سرگرم کننده خواهد بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا