سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نگاهی به تغییر شکل جرد لتو و آن هتوی برای درام We Crashed

لی آیزنبرگ و درو کرولو، سازندگان سریال  We  Crashed می گویند که در تمام تابستان هنگام فیلمبرداری  این مینی سریال جدید Apple TV+ با جرد لتو صحبت نکردند.

آیزنبرگ در مورد لتو می گوید: « جرد تغییر شکل زیادی داشته و این تغییر به واسطه پروتز و لهجه اسرائیلی انجام شده. ”

گفته می شود که جرد لتو نقش آدام نیومن مدیر عامل و بنیان گذار شرکت WeWork را بازی خواهد کرد.شخصیتی بزرگ که رفتارهای ناشایست او منجر به برکناری او در سال 2019 شد.

   سریال We Crashed که  بر اساس پادکستی به همین نام ساخته شده  ظهور و سقوط WeWork ، یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان را دنبال خواهد کرد. شرکت WeWork در یک برهه نزدیک به 50 میلیارد دلار ارزش داشت. اما پس از گزارشاتی مبنی بر مدیریت نادرست و معاملات شخصی نیومن از ارزش افتاد. اطلاعیه ای به صورت عمومی برای مردم منتشر شد که خسارات سنگینی را ناشی از رفتارهای ناشایست نیومن نشان می داد و منجر به اخراج وی شد.ثروت نیومن پیش از استعفا از شرکت در سال 2019 ، 750 میلیون دلار تخمین زده شده بود.

اما این سریال بیشتر  رابطه‌ی نیومن با همسرش، ربکا را نشان می دهد.

برای ایفای نقش ربکا سازندگان سریال بلافاصله به فکر آن هتوی افتادند. کرولو می‌گوید: «ما حتی بیشتر از آدام مجذوب ربکا شدیم. این کاراکتر پیچیدگی‌هایی دارد و به بازیگری با مهارت نیاز بود.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا