سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هزار ارگوچلو دوباره پلتفرم دیجیتال را انتخاب کرد!

هزار ارگوچلو یکی از بازیگران موفق نسل جدید است. ارگوچلو، که در هر نقشی که بازی می کند به موفقیت می رسد، پیشرفت رو به رشدی در حرفه اش دارد. ارگوچلو که با یک سریال تلویزیونی منتشر شده روی پلتفرم دیجیتال در مقابل هوادارانش ظاهر شد، باز هم دیجیتال را انتخاب کرد.

هزار ارگوچلو که برای اولین بار با سریال کوزی گونی  توجهات را به خودش جلب کرد و اولین حضور حرفه ایش را در سریال Medcezir ( جزر و مد ) انجام داد، با موفقیتش همیشه در دستور کار بوده است. این بازیگر توانا با جدیدترین سریال Alev Alev در تلویزیون ملی حاضر شد. او که با سریال Alev Alev موفقیتش را افزایش داد، سپس سینما و پلتفرم های دیجیتال را انتخاب کرد.

هزار ارگوچلو به عنوان یکی از بازیگران سریال Saklı (پنهان) که چندی پیش از شبکه BluTV پخش شد با مخاطبان دیدار کرد. ارگوچلو با صحنه های شجاعانه اش در این سریال به همه نشان داد که در بازیگری محدودیتی ندارد.

فیلم Gönül با بازی هزار ارگوچلو  و ارکان کولچاک کوستندیل  در تاریخ 10 آگوست از نتفلیکس اکران می شود. در گروه بازیگران فیلم Gönül به کارگردانی و فیلمنامه سونر کنر، بازیگرانی مانند ، سلیم بایراکتار، شووال سام، آسیه دینچسوی، نظمی کریک و فریت کایا هم حضور دارند. .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا