سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر سریال عشق حرف حالیش نمیشه ، اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) :

به گزارش نسیم ورد : اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) متولد سال ۱۹۸۷/۰۳/۲۷ می باشد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) اکنون ۲۹ سال دارد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) در استانبول به دنیا امده است . قد اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) ۱.۶۶ متر و ۵۴ کیلو می باشد . رنگ چشمای اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) قهوه ای می باشد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) در دانشگاه رشته تئاتر خوانده . باید به اطلاع رسانید اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) دوست پسر ندارد .مدرک دانشگاهی اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) فوق لیسانس می باشد و رشته فوق لیسانس او در زمینه بازیگری می باشد .

اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) برای اولین بار با بازی در سریال مرحمت merhamet وارد دنیای بازیگری شد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) بعد در سال ۲۰۱۴ در سریال پول کثیف و عشق kara para aşk نقش افرینی کرد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) در سال ۲۰۱۵ هم در سریال به یاد بیار دلم Hatirla gonul نقش افرینی کرد .

اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) به تازگی در سریال عشق حرف حالیش نمیشه ، که از شبکه show tv در حال پخش بود با هانده ارچیل همبازی شده بود و در این سریال دوست هانده رو بازی میکرد . اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir) در این سریال نقش دختری به اسم اسلی asli رو بازی میکرد .

عکس های از اوزجان تِکدمیر (ozcan tekdemir):

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا