سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

مرگ نیازی در سریال Yargı ( قضاوت ) آشفتگی به پا کرد!

سریال قضاوت که در کانال دی با قسمت جدید عصر یکشنبه به روی پرده رفت، با قسمت بیست و یکمش در صدر قرار گرفت. این قسمت از سریال بهترین رتبه های روز را در رده های ABC1 و AB کسب کرد. در رده بندی همه افراد، این سریال پس از The Teşkilat ( تشکیلات )  مقام دوم را به خودش اختصاص داد.

داستان این مجموعه درباره وکیل و بازپرسیست که پس از باز شدن یک پرونده قتل، با یکدیگر آشنا می شوند. آنها باید در کنار یکدیگر کار کنند تا قاتل را بیابند. این مسئله باعث ایجاد نقطه ای غیرقابل بازگشت در زندگی شان می شود.

در حالی که مرگ نیازی سروصدا به پا کرد، ایلگاز و سیلین راز بزرگ یکتا را فهمیدند. با این حال یکتا که برای پوشش خطاهای گذشته اش دست به کار شده بود، برای پوشاندن راز بزرگش معطل نکرد.

در حالی که مرگ غم انگیز نیازی در قسمت بیست و یکم پخش شد، حضور ایلگاز و سیلین در آن زمان، این دو را بار دیگر در شرایط سختی قرار داد. علیرغم همکاری آنها با ایلگاز و سیلین، این واقعیت که آنها به او نگفتند که به نیازی مشکوک هستند، پارس را عصبانی کرد. سیلین که فکر می کرد این یکتا است که نیازی را تحریک می کند، به دنبال آنچه یکتا توسط انگین تهدید شده بود، رفت.

سیلین بی خبر از ایلگاز از مردان در این مورد کمک خواست که باعث تعجب مخاطبان شد. ایلگاز و سیلین با نامی که از اعترافات مردان و لاچین گرفته بود از مدرک جعلی یکتا مطلع شدند و این دو نفر تصمیم گرفتند از این وضعیت به عنوان برگ برنده ای علیه یکتا استفاده کنند. با این حال، در این زمان، یکتا قبلاً با Cüneyt اقدام کرده بود تا تمام خطاها و گافهای مربوط به خودش و شرکتش را برطرف کند.

در اپیزودی که سدا از رابطه لاچین و مورات و سیلین از رابطه نوا و یونیت مطلع شدند، حتی برای لحظه ای هم هیجان سریال کم نشد و همه چیز برای چنار پیچیده تر شد. در حال حاضر، این یک راز باقی مانده که چگونه چنار که با سردار به دردسر بزرگی افتاده، خودش را از این وضعیت نجات خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا