سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی لورد 4 سال بعد از مرگ مادرش کری فیشر پیام احساسیش را به اشتراک می گذارد.

بیلی لورد برای همه کسانی که در این تعطیلات عزادار عزیزشان هستند پیام دلخراشی داد: “شما تنها نیستید”.

بیلی ستاره 28 ساله Scream Queens، مادرش، کری فیشر ستاره Star Wars را در سال 2016 بعد از اینکه در سن 60 سالگی دچار حمله قلبی شد ، از دست داد. در 27 دسامبر ، دقیقاً چهار سال بعد از مرگ کری ، بیلی عکسی از خودش و او به اشتراک گذاشت همراه با پیامی غمگین که در خیابان با مادرش قدم می زند.

بیلی نوشت: “من به هرکسی که عزیزی را از دست داد عشق و صبر میفرستم. مخصوصاً آنهایی که در این سال دیوانه وار کسی را از دست داده اند.” “تو تنها نیستی.”

بیلی مرتباً به مادرش که خیلی به او نزدیک بود ادای احترام می کند. در ماه اکتبر ،بیلی ستاره Booksmart عکسی از مادرش در تولد 64 سالگی او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 با این حال ، شاید مهمترین ادای احترام بیلی به نام اولین فرزندش با نامزدش اوستین ریدل ، کینگزتن فیشر لورد ریدل بود. این زوج بعد از مخفی نگه داشتن دوره بارداری بیلی ، در ماه سپتامبر تولد پسرشان را اعلام کردند.

Carrie Fisher, Billie Lourd

عموی بیلی، تاد به E گفت: “من بسیار متاثر شدم که بیلی ترجیح داد به مادرش با اسم پسرش کینگزتن فیشر احترام بگذارد. این بسیار غیرمنتظره بود.”بیلی در طول زندگیش به بیلی لورد معروف بوده است. ادای احترام به کری کاری بسیار دوست داشتنی است.”

سال گذشته ، بیلی سومین سالگرد درگذشت مادرش را با انتشار ویدئویی از اجرای آهنگ “آنجل از مونتگومری” بانی رایت ، گرامی داشت.

او همچنین از نویسنده آن لاموت در کپشن نوشت:
 شما کسی را از دست خواهید داد که نمی توانید بدون آن زندگی کنید و قلب شما به شدت شکسته خواهد شد ،  خبر بد این است که شما هرگز به طور کامل از دست دادن عزیزتان را فراموش نمی کنید. اما این نیز خبر خوبی است که آنها برای همیشه در قلب شکسته شما میمانند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا