سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

پروژه ی فیلم الچین سانگو (elçin sangu) و باریش اردوچ (bariş arduç) مشخص شد.

 به گزارش نسیم ورد :بعد از سریال عشق اجاره ای (kiralik aşk) الچین سانگو (elçin sangu) و باریش اردوچ (bariş arduç) در قلب های همه برای خودشون جا باز کردند و خیلی طرفدار جذب کرد .این بار قراره الچین سانگو(elçin sangu) و باریش اردوچ (bariş arduç) با یک , پروژه ی فیلم سینمایی به صحنه ها برمیگردند.در سریال عشق اجاره ای(kiralik aşk) با هماهنگی محشره ای که باهم داشتند همیشه قابل توجه بودند این بار هم میخواهند این هماهنگی و تناسبشون رو در فیلم سینمایی جدیدشون به اجرا بذارند .

 

57dcf19ec03c0e1e9810facb

 

خبر دوباره همبازی شدن الچین سانگو (elçin sangu) و باریش اردوچ (bariş arduç) رو اول از اونور باشتورک (onur başturk) شنیدیم. کارگردانی اش بر عهده ی شرکت nulook و تهیه کنندگی اش برعهده ی شنول سونمز(şenol sonmez) است که بازیگرانی همچون جنگیز بوزکورت (çengiz bozkurt) و لونت اوکتم (levent oktem) نیز در فیلم هنرمندی خواهند کرد.فیلم برداری ها در مرداد شروع شده و انتظار میره که فیلم در ابان ماه پخش بشه و نام فیلم هم, تو نرو (gitme sen) می باشد.

 

image

 

باید به اطلاع رسانید برخی شایعه ها در زمینه اینکه قرار بود باریش اردوچ(bariş arduç) خودش همبازی خودش رو انتخاب کنه ,با توجه به این شایعه ها کارگردان اطلاع دارد : اون فیلمی که و باریش اردوچ(bariş arduç) قراره توش بازی کنه ,ژانر این فیلم رمانتیک کمدی می باشد .این روزها برخی شایعه ها در اورده شده که قراره باریش اردوچ(bariş arduç) خودش همبازیش رو انتخاب کنه . که هم بازیش قراره فاحریه اوجن evcen fahriye باشه یا الچین سانگو sangu elcin ؟؟؟ و یا شایعه شده بود که , و باریش اردوچ(bariş arduç) خودش در مورد همبازیش تصمیم میگیره ؟؟؟ و … و … و ….

 

145e94214b94b56418e286ba0621c18adfd62ead-230317095702

پس بزارید من اطلاعات درست رو بهتون بدم , اولا : اسم فیلمی که قراره باریش اردوچ (bariş arduç) توش بازی کنه , تو نرو (gitme sen) می باشد  . اما امکانش هست تا اکران فیلم اسمش رو تغییر بدن . دوما : فیلم برداری ها در مرداد شروع شده و فیلم در19 ابان ماه اکران خواهد شد . و سوما : همبازی باریش اردوچ(bariş arduç),الچین سانگو می باشد . و از همان اول هم این پروژه مال این دذو بازیگر بود . یعنی کسی, کسی رو انتخاب نکرده .

 

gitme-sen-filmi-aciklama

 

مطمینم فیلم فوق العاده ای میشه , و ما بی صبرانه منتظر اکران این فیلم خواهیم بود . میشه گفت الچین سانگو (elçin sangu) و باریش اردوچ (bariş arduç) باز با هنرنمایشون گل میکارن و باز هم تو دل خیلی از مردم جا باز میکنن .

لیست بازیگرانی که قراره در این فیلم سینمای , تو نرو (gitme sen)نقش افرینی کنند:

الچین سانگو(elçin sangu):برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

باریش اردوچ(bariş arduç): برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

جنگیز بوزکورت(çengiz bozkurt): برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

لونت اوکتم(levent oktem) : برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

  1. من فکر کردم سریاله ولی فیلم همه با این دو تن زیبا خواهد بود،ولی ای کاش ی سریال دیگه هم بازی کنن

  2. اینا که دقیقا بازیگران زمان خوشبختی
    منظورتون از تو نرو همون زمان خوشبختیه یا یه فیلم جدیده ؟؟؟؟
    لطفا پاسخ بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا