سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار اقتصادیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

بی‌بی‌سی بخاطر آشکار شدن حقوق ها در موقعیت هولناکی قرار گرفته است

کارگردان “ITV”تلویزیون کوین لایگو”Kevin Lygo” گفته است که بی‌بی‌سی “BBC” زمانی که مجبور به آشکار کردن حقوق های با استعدادترین گویندگان رادیو و تلویزیون شد ، در موقعیت هولناکی قرار گرفت.

پرسیده شد که آیا او می‌خواهد که از آشکاری های بیشتر در مورد حقوق ها در حین مباحثه‌ی رهبران در در فستیوال تلویزیون جهانی اِدینبِرگ “Edinburgh International Television Festival” صحبت کند یا خیر .
او پاسخ داد :« خیر ، این موضوع به هیچ کس مربوط نمی‌شود . »

« اگر ما پول عمومی دریافت نکنیم ، ما یک شرکت هستیم و زندگی خودمان را ادامه خواهیم داد. من فکر می‌کنم که این موضوع برای اشخاص ناعادلانه و غیر منصفانه خواهد شد که حقوق خود را منتشر کنند. »

اتاق ایستادن تنها در مباحثه‌ی رهبران (لیدر ها) “The Leader’s Debate”
#EdTVFestpic. twitter.com

– فستیوال تلویزیون اِدینبِرگ”EdinburghTVFestival”
(@EdinburghTVFest) بیست و چهارم اوت سال ۲۰۱۷

 

گزارش شده است که هُولی ویلابی”Holly Willoughby” ، به ارائه‌ کننده‌ی برنامه‌ی «این صبح» “This Morning” ِ آی‌تی‌وی”ITV” ، دویست هزار یورو حقوق داده شده است تا با نقش اصلی مقابلش فیلیپ شوفیلد”Phillip Schofield” پیوسته شود .

آقای لایگو”Mr Lygo” در مورد آشکار سازی ها درباره‌ی پرداخت حقوق در بی‌بی‌سی”BBC” که در هنگام گزارش سالانه آشکار شد ، گفت :« من فکر کردم که این موضوع کمی آشفته بود و بی‌بی‌سی”BBC” در موقعیت هولناکی قرار گرفت که خیلی ناعادلانه بود بخاطر اینکه شما نمی‌دانستید که افراد برای چه چیزی حقوق گرفتند ، چند بار داشتند نوعی از برنامه را انجام می‌دادند ، این تمام داستان نبود .»

« چیز های اندکی که من آن ها را با جزئیات می‌دانستم ، بخاطر هر دلیلی من می‌توانستم ببینم که کاملاً گیج کننده هستند .»

« مسئله‌ی مهم جنس حقوق است که مسئله‌ای جدی و صحیح می‌باشد و همه بهتر است که به آن توجه کنند و این آن موضوع را آشکار می‌کند .»

 

« من فکر نمی‌کنم که این موضوع بیشتر درباره‌ی ارائه کنندگان(مجریان) باشد ؛
بلکه درباره‌ی تمام افرادی است که در سازمان های ما هستند . اگر ما زنی را ببینیم که از مردی کمتر حقوق گرفته است ، هیچ دلیل مشهودی برای اینکه ما بهتر است کاری درمورد آن انجام دهیم وجود ندارد .»

رالف لی”Ralph Lee” ، جانشین رئیس خالق افسر در کانال چهار”Channel4″ گفت :« اگر شما قصد دارید حقوق ها را به این صورت منتشر کنید ، آن ها را در حوزه‌ی عمومی قرار دهید ، این می‌تواند تنها موجب تورم و افزایش رقابت جهانی شود .»

 

'This Morning' TV show, London, UK - 19 Sep 2016landscape-1457015092-rexfeatures-5609262byHolly-Willoughby-shorter-haircutlandscape-1460979500-holly-willoughby-this-morning'This Morning' TV show, London, UK - 23 Jan 2017'This Morning' TV show, London, UK - 09 Jan 2017Peter-fincham-kevin-lygo_1514418c3015lygo_kevin_cambridge_2015

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا