سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

بازیگر و مجری مشهور ترکیه ، وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) به قتل رسید !

 به گزارش نسیم ورد : وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) در 5 شهریور ساعت ۱۹:۰۰ در هتل پنج ستاره به قتل رسید . وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) که در هتلی ، در بشیکتاش توسط دوست دختر قبلیش ، مانکن معروف فیلیز آکِر filiz aker به قتل رسید ، معلوم شد . باید به اطلاع رسانید  که همسر وطن شاشماز الان ۴ ماهه حامله است .

 

27800_636858

بنا به خبرهای , گفته میشه بزرگترین ارزوی وطن شاشماز ، پدر شدن بودن . خیلی دوست داشت پدر بشه و چند بار هم به زبان اورده بود که به خاطر پدر شدن ازدواج کرده . اما متاسفانه نتوانست فرزندش را ببیند .

اطلاعاتی در مورد صحنه قتل وطن شاشماز :

مجری معروف و مشهور واطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) در هتل conrad در محل بشیکتاش , توسط مانکن معروف فیلیز آکر filiz aker با شلیک ۴ گلوله به وطن شاشماز او را به قتل رسانید و بعد از این کار با همان تفنگ با شلیک یک گلوله به سر خود، خودکشی کرد . وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) در وضعیتی که ، به زمین خوابیده و ۴ بار از پشت به کمر آن شلیک شده بوده و غرق در خون کنار در خروجی اتاق روی زمین پیدا شد . معلوم شد که وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) در حال خروج از اتاق بوده که فیلیز آکر , پشت سر هم ۴ بار از پشت به آن شلیک کرده است . بعدش فیلیز آکر روی تخت نشسته و بالاتر از گوش سمت راستش ، با یک دست شلیک و خودکشی کرده است .

گفته میشه فیلیز آکر مست بوده و ساعت ۱۷:۰۰ از کنار دوستاش جدا شده و گفته که برای نیم ساعت میره ، میاد که بعدا این اتفاق ها افتاده ….

 

vatan-sasmaz-123240NX

 

باید به اطلاع رسانید ، همسر وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) ، یاسمین آدالی که دو سال قبل با هم ازدواج کرده بودن معلوم شد که او ۴ ماهه باردار می باشد . یاسمین در تعطیلات بود که بعد از شنیدن این خبر ناگاوار از خانواده اش ، راهی برگشت به استانبول شده است . بنا به خبرهای جنسیت فرزند وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) یک روز قبل از مرگ آن مشخص شده بود .

 

27823_637126

 

گفتگوهای خواهر زاده فیلیز آکِر در مورد این قتل ناگوار :

 

59a3e7987af50748280715d9

قاتل وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) فیلیز اکِر که بعد از قتل وطن خودکشی کرده بود ، جنازه آن را به خواهر زاده او تحویل دادن . خواهر زاده فیلیز اسمش رو بازگو نکرد و خواست که نامشخص بمونه . خواهر زاده اون گفت که :

از خاله ام همچنین انتظاری داشتیم . اما حدس نزدیم که اون ادم ، وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) باشه . به ما توی شوخی گفته بود که یه پارتی جور میکنه و همه رو دعوت میکنه و بعد از کشتن همه خودکشی میکنه . گفته بود که کاری میکنم که ، همه در مورد ما حرف بزنه . اولش وقتی این حرف ها رو گفت فکر کردم شوخی میکنه . اما میبینیم که چیزی های که گفته بود رو عملی کرد . خاله من بیماری روحی و روانی نداشت . و هیچ دارویی مصرف نمیکرد .

فقط خاله ام شدیدن عاشق وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) بود خیلی دوست داشتن باهاش ازدواج کنه اما جدا شدن . فیلیز بعد از جدا شدن هم خواست  با وطن دوست بمونن و مثل دوست های ساده میرفتن و می اومدن ولی با هم رابطه ای نداشتن . خاله ام چند باری هم خودکشی کرده بود حتی یه بار هم من نجاتش دادم .

و اضافه کرد تقریبا ۱.۵ سال هست خالم تو اون هتل می موند ختی او هم به اونجا عروس رفته بوده ( ولی تو بعضی خبرها هم نوشه یه ماه ) . خواهر زاده فیلیز اضافه کرد : من واقعا به خاطر خاله ام خیلی ناراحتم اما به همون اندازه هم به خاطر وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) ناراحتم ،خدا رحمت کنه ادم خوبی بود ، شنیدم همسرش حامله است نمیدونستم ….. خاله ام به ما گفت فقط برای نیم ساعت میرم بالا میام که این اتفاق ها افتاد …. جنازه خاله ام رو پنج شنبه یا جمعه دفن خواهیم کرد . در زندان یک فامیل داریم منتظریم با ضمانت ازاد بشه بعد دفن کنیم ، به این دلیل دفن جنازه رو طول میدیم .

 

27824_637131

 

اخرین عکس های اینستای وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) و فیلیز آکِر ( filiz aker ) :

وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) در یک هتل ۵ ستاره در بشیکتاش توسط دوست دخترش به قتل رسید . وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) مجری معروف به تازگی شروع کرده بود به نقش افرینی در سریال بچه ها نشنون .

27800_636846

وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) اخرین بار در چشمه خشک از خودش عکس انداخته بود و در حساب اینستاش به اشتراک گذاشته بود . و این هم اخرین عکس های وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) و فیلیز آکِر در حساب اینستاشون.

 

27800_636847

قاتل وطن شاشماز ( vatan şaşmaz ) ، فیلیز اکین که بعد از قتل وطن ،اقدام به خودکشی خود کرده ،اخرین بار با اشتراک یک عکس با تفنگ خیلی تعجب ها رو به خودش جلب کرده بود .

 

27800_636849

 

باید به اطلاع رسانید فیلیز آکِر نزدیک یک ماه بود در یک هتل می ماندن . فیلیز دارای گرین کارت بود و در ABD زندگی می کرد . بنا به خبرهای ، گفته میشه فیلیز آکِر اسلحه ای با مجوز داشت و حدس زده میشود که این جنایت هم با آن اسلحه بوده .

 

27800_636851

با توجه به گفته های شاهد ها ، فیلیز آکِر موقع شب با دوستانش در حال خوردن غذا بوده که یک تلفن بهش میشه و بعد از این تلفن به اتاقش برمیگرده . بعد از اینکه مدتی میگذره و از فیلیز خبری نمیشه ، دوستای فیلیز به اتاقش میرن ولی کسی در رو باز نمیکنه و یکی از مسئولین هتل میاد و در رو باز میکنه و حقیقت ها اشکار میشه ….

ادامه عکس های اینستای وطن شاشماز : برای مشاهد ه عکس هخا در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

و باید گفت هنوز تحقیقات پلیس ادامه داره و گفته میشه تا صبح روز 6 شهریور ، جسد ها تو هتل مونده بودن .  عکس های از وطن شاشماز و فیلیز اکر : برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا