سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تراویس اسکات سکوتش را در مورد فاجعه Astroworld می شکند: “من مسئولیت دارم”

تراویس اسکات می گوید که او “1000 درصد” مطمئنه که هر کاری که می توانست برای کمک به طرفداران در حال مرگ در طول فاجعه کنسرت Astroworld انجام داده است.

اسکات در اولین مصاحبه اش پس از این کنسرت مرگبار در 5 نوامبر که با مرگ 10 نفر – از جمله جوانترین قربانی، ازرا بلونت 9 ساله – به پایان رسید، ادعا می کند که فریاد کمک آنها را نشنیده و نمی دانسته آنها در معرض خطر هستند.

اسکات 30 ساله روز پنجشنبه در جریان گفتگوی حضوری با Charlamagne the God در “The Breakfast Club” گفت: “من صدای فریادهایشان را نشنیدم.”

وقتی شارلامی 43 ساله از او پرسید که آیا هر کاری از دستش بر می‌آید انجام می‌ داد، اسکات با احساسات زیاد گفت: «هر چیزی که من از نظر فیزیکی [می‌توانستم]، مطمئناً، بله. و اگر می‌دانستم چه اتفاقی دارد می‌افتد… فقط آرزو می‌کنم که می‌توانستم کار بهتری انجام دهم”

اسکات همچنین اصرار داشت که «من از آن نوع هنرمندهایی هستم» که اگر می‌دانستم که حضار در خطر قریب‌الوقوع هستند، برنامه را متوقف می‌کرد.

او اضافه کرد که چند بار در طول این کنسرت برنامه را متوقف کرد. “من می خواستم مطمئن بشم که طرفداران توجه لازم را دارند و ازشون انرژی بگیرم  اما من صدای فریادها را نشنیدم.”

فاجعه کنسرت  Astroworld – که به عنوان یکی از مرگبارترین رویدادهای موسیقی زنده در تاریخ آمریکا شناخته می شود – منجر به بیش از 140 شکایت قضایی و شکایت دسته جمعی  1500 شرکت کننده در کنسرت علیه اسکات، Live Nation، Apple Music، Drake و دیگران شده است.

در اکثر پرونده‌ها، طبق اسناد دادگاه، قربانیان ادعا می‌کنند که آنها در طول برنامه «سهل انگاری» کردند، که بیش از ظرفیت یعنی 50000 بلیط فروختند   تا مبالغ هنگفتی از کنسرت به دست آورند.
در همین حال، اسکات اخیراً مسئولیت این مرگ‌ها را در اسناد قانونی تکذیب کرد – اما حالا می‌گوید ماموریت او اینه که شناسایی کند چه عواملی در از دست دادن جان این قربانیان در طول اجرای برنامه نقش داشته است.

اسکات به شارلامی توضیح داد: «هواداران برای داشتن یک تجربه  و خاطره خوب به کنسرت می آیند.من مسئولیت دارم که بفهمم اینجا چه اتفاقی افتاده است. “امیدواریم که این اولین قدم برای ما به عنوان هنرمندانی باشد که بینش بیشتری نسبت به آنچه در حال وقوعه داشته باشیم.”

اسکات رسانه ها را به خاطر انگشت گذاشتن  روی او به عنوان مقصر این تراژدی سرزنش کرد.

این نوازنده گفت: من چهره کنسرت هستم. “من هنرمندم و  رسانه‌ها می‌خواهند من را مقصر جلوه دهند.»

اما با وجود ادعای بی گناهیش، اسکات با قربانیان همدردی کرد و آنها را “خانواده” خودش خواند.

او ادامه داد : “من همیشه اینجا هستم. من در این مصیبت با شما هستم. من شما را دوست دارم و همیشه در کنارتون هستم تا به شما کمک کنم تا حالتون بهتر شود. “من درک می کنم که شما در حال حاضر عزادارید.  این افرادی که به کنسرت آمدند، خانواده من هستند. و من همیشه با افرادی که به موزیکم گوش می‌دهند یا به کنسرتهای من می‌آیند ارتباط داشته‌ام. و واقعا برام سخته آنها عزیزانشون را از دست دادند.

او افزود: “من این را برای افراد آینده اصلاح خواهم کرد.” ” می خواهم این مشکل را برطرف کنم و راه حلی پیدا کنم تا مطمئن شوم که این اتفاق در آینده رخ نمی دهد .”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا