سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سخنرانی احساسی آلن کیم در توییتر برای انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیگر جوان در مراسم جایزه منتخب منتقدان 2021

 آلن کیم روز یکشنبه جایزه منتقدان بهترین بازیگر جوان را به خانه برد.

در مراسم مجازی این افتخار به ستاره 8 ساله فیلم میناری اعطا شد و برای گرفتن جایزه از طریق چت تصویری در یک لباس رسمی ظاهر شد.

کیم قبل از این که  از خوشحالی و هیجان گریه کند ، گفت: “من می خواهم از منتقدانی که رأی دادند و خانواده ام تشکر کنم.” او قبل از اینکه بگوید امیدوارم در آینده در فیلم های دیگر حضور داشته باشد ، قبل از اینکه از لیست کسانی که میخواست از آنها تشکر کند ، بابت گریه اش عذرخواهی کرد.

این لحظه واقعی و عمیقاً احساسی یکی از نکات جالب توجه در شب و یکی از دوست داشتنی ترین سخنرانی های اخیر بود.

بینندگانی که در خانه تماشا می کنند ، با تشویق او در توییتر و جشن پیروزی هیجان انگیز او شرکت کردند.

بعد از سخرانی ، کیم با خبرنگاران در یک اتاق مطبوعات مجازی در مورد پیروزی بزرگش صحبت کرد ، و به طور مطلوبی سوالاتی را در مورد سخنرانی احساسیش مطرح کرد.

کیم قبل از اینکه توضیح دهد:”من مطمئن نیستم که آیا من واقعا دلیلی برای گریه کردن داشته ام ، یا نه!” با لبخند اعلام کرد این افتخار “با ارزشی است” زیرا این اولین جایزه بازیگری او است.

وقتیکه از او سوال شد که آیا چیزی وجود دارد که او بخواهد بگوید اما فرصتی برای گفتنش نبوده، کیم گفت فقط از افراد زیادی با صدای بلند قدردانی می کند.

میناری – به نویسندگی و کارگردانی لی آیزاک چونگ – داستان زندگینامه یک خانواده کره ای-آمریکایی را روایت می کند که در دهه 80 در جستجوی رویای آمریکایی در مزرعه آرکانزاس مستقر می شوند. بازیگران این فیلم شامل استیون یون ، یری هان ، یون یو یونگ و تازه واردان نوئل چو و کیم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا