سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم همه میدانند (Everybody Knows) اصغر فرهادی به کمپانی Focus فروخته شد

کمپانی Focus Features موفق شد حق پخش فیلم Everybody Knows را از Netflix برای آغاز افتتاحیه شب اکران فیلم ها گرفت.

asghar-farhadi-everybody-knows

Indie label کار پخش فیلم را در آمریکا ، کانادا ، بریتانیا، استرالیا ، نیوزلند ، آفریقای جنوبی ، هند ، خاور میانه و برخی کشور های آسیایی البته بجز ایران را بر عهده خواهد گرفت. کمپانی Focus سال قبل در اسپانیا این حق امتیاز را بدست آورد و این قرار داد قبل از مراسم فرش قرمز و رونمایی از این فیلم در روز سه شنبه بسته شد.

اصغر فرهادی به دنبال موفقیت فیلم قبلی خود The Salesman در مراسم اسکار ، کار ساخت این فیلم را شروع کرد. این فیلم با هنرنمایی زوج هالیوودی و دنیای واقعی Penelope Cruz و Javier Bardem ساخته شده است. فرهادی همچنین یک اسکار دیگر در کارنامه ی خود با فیلم A Seperation دارد.

یکی از دلایلی که باعث شد تا کمپانی Focus بتواند این امتیاز را بگیرد این بود که Netflix فیلم های خود را همزمان در سینما ها و آنلاین پخش میکند و این در حالی است که سازندگان فیلم ترجیح میدادند فیلم فقط در سینما ها اکران شود. همچنین سازندگان فیلم Everybody Knows معتقد بودند از آنجایی که کمپانی Focus  در مراسم اسکار توانست با فیلم Darkest Hour جایزه ای از آن خود کند ، میتواند در بخش جوایز نیز به آنها کمک کند.

نقد های مختلفی در رابطه با این فیلم منتشر شده است :

از جمله نقد Peter Debruge از Variety که گفته است: این فیلم به نوعی تکرار فضا و داستان فیلم های قبلی فرهادی است اما حتی ضعیف ترین فیلم او از فیلم های تجاری ساخته شده در اسپانیا ، فرانسه و حتی آمریکا نیز بهتر است.

فیلم داستان زنی به نام Laura  با بازی Cruz میباشد که از آرژانتین به روستای زادگاه خود و برای عروسی خواهرش همراه با دو فرزندش به اسپانیا میرود . اما اوضاع از آن زمان بهم میریزد که دختر او ربوده میشود.

مدیر کمپانی Focus یعنی Peter Kujawski گفته است: فرهادی کارگردانی بین المللی بوده که آثار او محدود به زبان و گویش نمیشود. او همچنین اضافه کرد: ترکیب استعداد او و ایفای نقش احساسی و قابل تحسین Penelope , Javier و Ricardo موجب شده تا تماشاچی از دیدن این فیلم حیرت زده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا