سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

“چرا برادرانم را دستگیر کردی!” / آنچه در تریلر سوم سریال «پرندگان آتش» می‌بینید!

سریال محبوب «پرندگان آتش» که با قسمت پانزدهم خود توجه زیادی را به خود جلب کرده بود. تریلر سوم منتشر شده این سریال که جمعه به روی اکران می‌رود، هیجان را در مخاطب افزایش داد.

آنچه در قسمت جدید شاهد آن خواهیم بود

بارباروس با نظام تماس گرفت و از او خواست به جایی که مشخص کرده بود بیاید. از سوی دیگر، نظام مندرس، نظمیه و هما را با خود برد و با او ملاقات کرد. نظام نمی‌توانست ناراحتی‌اش را پنهان کند و می‌گفت این خیابان نه تنها خیابانی بود که بهار ایوب اوغلو در آن کشته شد، بلکه همان خیابانی بود که لارا را دور انداختند. نظام با اطلاع از اینکه دخترش سال ها پیش دور انداخته شده است، متوجه شد که همسرش بهار آن روز برای نجات دخترشان لارا در خیابان بود اما قبل از اینکه بتواند لارا را نجات دهد کشته شد و با این واقعیت روبرو شد. بارباروس مندرس و نظمیه را به گوشه ای هل داد و گفت لارا ایوب اوغلو ممکن است به دست چتال افتاده باشد، اما چند کودک خیابانی او را نجات دادند و ربودند.گل‌عایشه سعی کرد با پیوستن مجدد سابیت به بارباروس، کمک کند تا خاطراتش را به خاطر بیاورد. سابیت که مدتی را با بارباروس گذرانده بود، به یاد آورد که چندی پیش توسط بارباروس دستگیر و بازجویی شده بود. زمانی که نرمین قصد بیان چیزی را داشت، علی و زیپکین به درخواست بارباروس به دنبال نرمین رفتند و به زور سوار خودروی او شدند. نرمین از ماشین‌ پیاده شد و توسط یکی دیگر از کودکان خیابانی مورد اصابت چاقو قرار گرفت و در محل جان باخت. پس از مرگ نرمین، علی به دنبال کودک خیابانی رفت وحساب خواست. پسر گفت که چتال مسئول این کار است، اما در این مورد تردید داشت. مندرس که مرگ نرمین را برنامه ریزی کرده بود و با یک بچه خیابانی برای چاقو زدن او معامله کرد، شتال را مقصر دانست. بارباروس به عمارت ایوب اوغلو رفت و گفت:عمو نظام دخترت  را پیدا کردم! … یک اعتراف بزرگ کرد. (تماشای تریلر اول قسمت 16 با زیرنویس)

تریلر سوم قسمت 16 پرندگان آتش را از این سایت تماشا کنید

چرا امشب قسمت جدید سریال «سه خواهر» پخش نشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا