سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فروش Avengers: Infinity War از مرز ۲ میلیارد دلار گذشت

avengers-infinity-war-hi-res-images-3-650x343

فیلم Avengers: Infinity War ساخته کمپانی Marvel به طور رسمی با رد کردن مرز ۲ میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی در حال دستیابی به موفقیت عظیمی و بزرگی است.  در واقع Avengers چهارمین فیلم در تاریخ سینما است که این مرز را رد می کند و سومین فیلمی در تاریخ است که رکورد فروش نمایش افتتاحیه را می زند (Titanic در شروع اکران خود رکورد ۲ میلیارد دلار را زده بود).

Avengers همچنین دومین فیلم ساخته کمپانی Disney است که بعد از فیلم Star Wars: The Force Awakens با فروش دقیق ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۲۴ دلار مرز ۲ میلیارد دلار را رد می کند. پر فروش ترین پنج تایی همه دوران های باکس آفیس جهانی به این صورت است:

  1. Avatar: با ۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۷ دلار
  2. Titanic: با ۲ میلیارد و ۱۸۷ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۴۴ دلار
  3. Star Wars: The Force Awakens: با ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۲۴ دلار
  4. Avengers: Infinity War: با ۲ میلیارد و ۱ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۳۹۸ هزار دلار
  5. Jurassic World: با ۱ میلیارد و ۶۷۱ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۲۰۸ دلار

با این حساب، آیا Infinity War قادر خواهد بود که خود را به Force Awakens برساند؟ ۶۷ میلیون دلار بین آنها فاصله است و ممکن است به آن برسد و ممکن است هم نرسد. فیلم به طور منطقه ای (آمریکای شمالی) در تعطیلات آخر هفته اخیر ۶٫۸ میلیون دلار فروخت و در باکس آفیس جهانی ۱۰٫۹ میلیون دلار دیگر فروخت. این بدین معناست که بعید است که Infinity War بتواند به Titanic برسد و Avatar همچنان دست نیافتنی باقی خواهد ماند. James Cameron بعد از سالها همچنان خدایی می کند.

از طرفی در حالی که Infinity War فیلم موفقی بوده است همچنان نتوانسته است از فیلم ماه فوریه یعنی Black Panther پیشی بگیرد. فیلم یکه تاز کمپانی Marvel، رقم مبهوت کننده ۶۹۹٫۳ میلیون دلار را در فروش منطقه ای خود به ثبت رساند و این در حالی است که این رقم برای Infinity War، ۶۵۶٫۱ میلیون دلار است. به نظر می رسد، جایگاه Infinity در رده پنجم تثبیت شده باشد (در فروش منطقه ای) اما Black Panther در جایگاه سوم پشت سر Avatar و The Force Awakens قرار می گیرد.

پس بدین ترتیب باید گفت که سال ۲۰۱۸ برای کمپانی Marvel  سال باورنکردنی بوده و علی الخصوص برای کمپانی Disney که به چنین موفقیتی دست یافته است. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چگونه Avengers 4 اوج می گیرد و آیا خواهد توانست رکورد فروش هفته اولیه را بزند آنگونه که Infinity War  به رقم منطقه ای ۲۵۷٫۷ میلیون دلاری رسید. به طور معمول، دنباله فیلم ها مانند اسلاف خودشان فروش نمی کنند اما به نظر می رسد که پایان هیجان انگیز Infinity War حفظ رکورد فروش در ماه می سال آینده را بسیار سخت تر از حد معمول خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا