سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

کارگردان سریال « خوب ، بد ، جلف » معرفی شد

اواخر سال گذشته خبری در مورد ساخت سریال «خوب، بد، جلف» به کارگردانی بهروز افخمی در رسانه‌ها منتشر شد. اما در ادامه این کارگردان از ساخت این سریال کمدی انصراف داد و سعید آقاخانی به عنوان کارگردان این مجموعه شبکه نمایش خانگی معرفی شد. حالا سعید آقاخانی هم از ساخت این سریال کنار کشیده و قرار است ابوالحسن داوودی این مجموعه را جلوی دوربین ببرد.

image_13970323698_1125490_710

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی نوروز 96 در سینماهای کشور به نمایش درآمد و توانست بیش از 16 میلیارد تومان فروش کند.

پس از موفقیت «خوب، بد، جلف»، سال گذشته اخباری در مورد ساخت نسخه سریال این مجموعه منتشر شد و در ابتدا بهروز افخمی و سپس سعید آقاخانی به عنوان کارگردان آن معرفی شدند. امابا کناره گیری افخمی و آقاخانی، حال قرار است ابوالحسن داوودی این مجموعه را کارگردانی کند.

نویسندگی این مجموعه را پیمان قاسم خانی، امیر مهدی ژوله و مهراب قاسم خانی بر عهده دارند و پژمان جمشیدی و سام درخشانی نقش‌های اصلی سریال «خوب، بد، جلف» را بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا