سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ابرقهرمان Marvel ای Silk صاحب فیلم می شود

ابرقهرمان کره ای-آمریکایی کمپانی Marvel یعنیCindy Moon احتمالا در یک فیلم بلند ظاهر بشود. کمپانیSony و Amy Pascal (تهیه کننده) در حال مذاکره بر روی یک فیلم اقتباسی هستند تا مجموعه کمیک Silk کمپانی Marvel را بر روی پرده سینماها ببرند.

maxresdefault-1

Cindy Moon که ابتدا در کامیک The Amazing Spider-Man Vol. 3 #1در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، قدرت های مشابهی با Spider-Man دارد. او هم به وسیله یک عنکبوت آلوده به رادیواکتیو نیش می خورذد و قدرت های او شامل پرتاب تارهای عنکبوتی از نوک انگشتان، ذهن باز و توانایی Silk Sense است که در واقع ورژن قوی تر Spider-Sense است. این فیلم قطعا قدم بزرگی برای نمایش سینمایی خواهد بود که در سالهای اخیر در سینمای ابر قهرمانی بسیار رواج داشته است.

شخصیت اصلی فیلم قبلا در دو کامیک کمپانی Marvel حضور کوتاهی داشته ولی هرگز قدرت های این چنینی نداشته است. Tiffany Espensen نقش Cindy Moon را در فیلم کمپانی Sony به نام Spider-Man: Homecoming بازی کرد و همچنین برای بازآفرینی نقش خود به عنوان یکی از مسافران اتوبوسی با حضور Peter Parker در شروع فیلم Avengers: Infinity War به گروه فیلم ملحق شد. فیلم Silk هم به لیست بلندبالایی از اسپین‌آف های Spider-Man کمپانی Sony اضافه می شود که اولین شان فیلم Venom است. فیلم بعدی Silver & Black است که تمرکز آن بر روی Black Cat و Silver Sable است و گویا درحال فیلمبرداری است. ولی اخیرا به خاطر یک سری مسایل پیش آمده، متوقف شده که کارگردان فیلم Gina Prince-Bythewood است. پروژه های دیگر دردست اقدام شامل Morbius the Living Vampire و Nightwatch است که قراراستSpike Lee کارگردانی آن را برعهده بگیرد.

ما همچنان منتظریم ببینیم که دنیای اسپین‌آف های اسپایدرمنی کمپانی سونی چطوراز کار در خواهد آمد. صحبت های ضد و نقیض از طرف Pascal و Kevin Feige رئیس کمپانی Marvel ابهاماتی را در این باره به وجودآورده است. اینکه Sony چطور این یک فیلم Spider-Manless را همزمان با فیلم Venomکه در ۵ اکتبر بر روی پرده سینماها خواهد رفت به جلو خواهد برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا