سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال جدید Loudest Voice in the Room با بازی Russell Crowe

Russell Crowe برنده جایزه اسکار برای یکی از بزرگ ترین نقش ها به تلویزیون برمی گردد. شبکه Showtime اعلام کرده که Crowe  نقش اصلی را در یک سریال اقتباسی از کتاب پرفروش Gabriel Sherman به نام The Loudest Voice in the Room که شرح وقایع و داستان فراز و فرود بنیانگذار شبکه فاکس نیوز یعنی Roger Ailesاست بازی خواهد کرد. Crowe  در واقع، نقش Ailes را در ۸ اپیزود سریال محدودی بازی خواهد کرد که بیشتر بر دهه آخر زندگی Ailes تمرکز دارد زمانی که وی در این مدت، عملا تبدیل به رهبر حزب جمهوری خواه شد. این سریال ملاقات اولیه او با Richard Nixon  را به نمایش می گذارد که باعث شروع زندگی سیاسی وی گردید و در ادامه اتهامات ج.ن.سی علیه او را که باعث پایان کار او در شبکه فاکس نیوز شد نشان می دهد .

2-split30

Sherman  نویسندگی اپیزود اول سریال را به همراه فیلمساز برنده جایزه اسکار برای فیلم Spotlight یعنی Tom McCarthy بر عهده دارد. Tom McCarthy همچنین در کنار Jason Blum تهیه کننده اجرایی کار خواهد بود. در واقع، این سریال محدود، تولید مشترک  Showtime Entertainment و Blumhouse Television است که بخش تلویزیونی Blumhouse ،  اخیرا با کارهایی مانند سریال محدود شبکه HBO  یعنی Sharp Objects (که به زودی پخش خواهد شد) در حال بزرگ تر شدن است. این سریال محدود، از زاویه دیدهای مختلفی به روایت داستان خواهد پرداخت که هدف آن پرداختن به جنبه های روانشناختی‌ ماجراست که باعث آغاز پروسه سیاسی شخصیت اصلی سریال می شود. Sherman برای نوشتن کتاب خود با بیش از ۶۰۰ نفر مصاحبه کرده است و بدون شک با حضور Crowe ، سایر عوامل و بازیگران سریال نیز چهره های مطرح و حرفه ای خواهند بود. هنوز کارگردان سریال مشخص نشده است و معلوم نیست که آیا سریال فقط با یک کارگردان ساخته خواهد شد یا اینکه Showtime به دنبال کارگردان های متعددی است.

این سریال اولین کار اصلی تلویزیونی Crowe  از زمان بازی او یک سریال تلویزیونی به نام Neighbours در سال   ۱۹۸۰ است. او بازگشت فوق العاده ای در فیلم The Nice Guys ساخته Shane Black رقم زد و کار بعدی او بر روی پرده بزرگ سینما، درام Boy Erased خواهد بود که قرار است اواخر امسال اکران شود. هنوز درباره زمان پخش این سریال محدود چیزی اعلام نشده است اما احتمال دارد که این اتفاق در سال ۲۰۱۹ بیافتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا