سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

سالن سینمای کوئنتین تارانتینو در دسامبر بازگشایی می‌شود

سینمای «نیو بورلی» که مالکیت آن متعلق به کوئنتین تارانتینو فیلمساز پیشرو امریکایی است از دسامبر آینده بازگشایی می‌شود. این سالن سینمای سی‌صد نفری اولین بار در سال 1929 در بلوار بورلی در لس آنجلس افتتاح شد و از سال 2007 به این سو، مالکیت و اداره آن در اختیار تارانتینو است.

image_13970406818_img_20180627_071711

به نوشته ورایتی، سینمای تارانتینو از ژانویه گذشته به خاطر انجام بازسازی و تعمیرات اساسی موقتا تعطیل شد. اکانت رسمی این سالن سینما در توییتر با انتشار خبر بازگشایی نوشته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از دسامبر 2018 آغاز به کار خواهیم کرد. در حال حاضر، به شدت درگیر به روز رسانی و ارتقای صحنه سینما هستیم.

تارانتینو ساختمان این سینما را به منظور حفاظت و نگهداری از آن خریداری کرد. او یادآور شده از اوایل دهه 1980 یعنی از زمانی که اجازه رانندگی یافت برای تماشای فیلم به این سالن سینما می‌رفت.

کارگردان فیلم‌های «بیل را بکش» و «هشت نفرت‌انگیز» گفته که قصد دارد از مجموعه شخصی‌اش فیلم‌های کمیاب 35 میلی‌متری شامل هر سه فیلم وسترن سرجو لئونه با بازی کلینت ایستوود را در سالن مجهزش روی پرده ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا