سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دو ستاره سینمای فرانسه در فیلم کارگردان ژاپنی برنده نخل طلا بازی می‌کنند

هیروکازو کوریدا فیلمساز سرشناس ژاپن که با فیلم اخیرش «دزدان مغازه» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن 2018 شد، خبر حضور دو ستاره بزرگ سینمای فرانسه ژولیت بینوش و کاترین دنوو را در پروژه سینمایی جدیدش تایید کرده است. پیش از این، حضور ایتن هوک بازیگر امریکایی فیلم «پسرانگی» و لودیوین سنیه بازیگر فرانسوی نامزد دو جایزه سزار در فیلم بعدی کوریدا قطعی شده بود.

image_13970425505_853704251097

به نوشته ورایتی، فیلمبرداری این پروژه سینمایی با عنوان «La Verite» یا «حقیقت» در طول ماه اکتبر و نوامبر امسال در فرانسه انجام می‌شود. کوریدا فیلم جدیدش را برای اکران 2019 آماده می‌کند.

بینوش و هوک نقش زن و شوهری را بازی می‌کنند که بعد از انتشار زندگی‌نامه خودنوشت مادر بینوش (با بازی دنوو) از امریکا به فرانسه بر می‌گردند. در جریان این تجدید دیدار حقایق گوناگونی برملا می‌شود. فیلمنامه این پروژه سینمایی بر اساس نمایشنامه‌ای که کوریدا 15 سال پیش نوشته، مقابل دوربین خواهد رفت. اگرچه خود این نمایشنامه تا امروز روی صحنه اجرا نشده است.

کوریدا با حضور در مراسم اکران «دزدان مغازه» در توکیو در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به درز کردن اخبار مربوط به فیلم جدیدش ابراز ناراحتی کرد. او گفته: «معلوم نیست چقدر از جزییات پروژه به بیرون درز کرده از جمله اسامی بازیگرها و میزان دستمزدشان.»

با این حال، فیلمساز 56 ساله ژاپنی امروز (دوشنبه) بیانیه‌ای را صرفا با تمرکز بر پروژه پیش رویش منتشر کرده است: «کارگردانی یک اثر همزمان با دست‌وپنجه نرم کردن با تفاوت‌های فرهنگی و زبانی چالشی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. شیوه کارگردانی من در ژاپن به این صورت است که سر صحنه فیلمبرداری درباره‌اش فکر خواهم کرد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا