سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

مهران مدیری برای شکایت از رسانه‌ها درباره موسسه ثامن الحجج به دادسرا رفت

در حالی که تخلفات موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به بحث داغ این روزها تبدیل شده و گزارش پرداخت‌های این موسسه به «سلبریتی‌ها» طرح شده، مهران مدیری که نامش به عنوان یکی از بدهکاران ثامن الحجج در گزارش افشاگرانه روزنامه شرق آمده بود، امروز برای شکایت از این روزنامه و یک رسانه دیگر به دادسرای رسانه رفت.

image_13970430559_32436099867

خبرگزاری ایسنا گزارش داده که مدیری صبح امروز سی‌ام تیر ماه همراه با وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند. مدیری در روزهای گذشته اعلام کرده بود که به دلیل انتشار این خبر از این دو رسانه شکایت می‌کند.

روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و در این مطلب مدعی شد، مهران مدیری  علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده است. احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده «ماه عسل» دیگر فردی است که به دریافت سه میلیارد تومان از موسسه ثامن الحجج متهم شده است که او هم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این اتهام واکنش نشان داده است.

نکته قابل تامل آن است که در گزارش روزنامه شرق نام این دو چهره با حروف اختصاری درج شده بود و در شبکه‌های اجتماعی به هویت واقعی مدیری و علیخانی اشاره شد. برخی افراد و رسانه‌ها از توجه بیش از حد به سلبریتی‌ها در پرونده تخلفات این موسسه مالی انتقاد کرده‌اند و معتقدند این اتفاق باعث انحراف از متهمان واقعی و کسانی می‌شود که مبالغ بزرگ‌تری را دریافت کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا