سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا دوباره یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال ” روزی روزگارانی در چوکوروا ” سریال را ترک می کند ؟

سریال روزی روزگارانی در چوکوروا ” Bir Zamanlar Çukurova” که عصر پنجشنبه از ATV پخش شد، با فصل چهارم ادامه دارد. لازم به ذکره که این سریال در رده همه مردم نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در ABC1 هم مخاطبان خوبی داشت. بازی ابراهیم چلیکول در فصل چهارم بسیار خوب بود که با داستانش دنیای جدیدی را برای مخاطب به ارمغان آورد.

روزی روزگارانی در چوکوروا با حمایت تماشاگران وفادارش به راه خود ادامه داد، در حالی که خروج 4 بازیگر از 5 بازیگر اصلی باعث شد داستان سریال به طور اساسی تغییر کند. پس از خداحافظی وحیده پرچین، اوغور گونش، مورات اونالمیش و کرم آلیشیک، ماجرا به نقطه‌ای بسیار متفاوت رسید.

فرقان پالالی که در ابتدای فصل سوم به سریال روزی روزگارانی در چوکوروا پیوست، با شخصیت فکرت دلها را به دست آورد. این بازیگر که با کاریزمای خود توجه ها را به خودش جلب کرده و با استعدادهایش طرفداران را مسحور خودش کرده بود، بازی بسیار موفقی را ارائه کرد. در حالی که طرفداران سریال منتظر زندگی عاشقانه شخصیت های فکرت و زلیخا هستند، اتفاقات به گونه ای دیگر پیش می رود.

طرفداران این سریال که می خواستند فکرت شاد باشد با دیدن تریلر قسمت 126 شوکه شدند. فکرت که به لبنان رفته بود و در آن زمان در لبنان جنگ داخلی بود، هدف تیراندازی قرار می گیرد.

در حالی که احتمال رفتن فرقان پالالی از سریال مخاطب را متحیر می کند، به نظر می رسد که این یک بازی سناریویی باشد.

طرفداران سریال که فکر می کنند زلیخا باید قدر فکرت را بداند، انتظار نداشتند این شخصیت به این شکل خداحافظی کند، اما باز هم شک دارند و بی صبرانه منتظر قسمت جدید هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا