سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید Knightfall برای فصل دوم و اضافه شدن Mark Hamill به گروه بازیگری

Knightfall خیلی بی سروصدا به کارش ادامه می دهد، سریالی محصول شبکه History که پخش آن از دسامبر سال گذشته آغاز شده است. Knightfall سریال بدی نیست اما وجودش ضروری و لازم هم نیست، چون با وجود این همه سریال تلویزیونی عالی، این سریال شانس چندانی میان آن ها ندارد. این سریال با تمرکز بر موضوع تمپلارها (اعضای گروه شوالیه های کلیسا)، با بازی Tom Cullen در دوران جالبی در تاریخ رخ می دهد (البته سریال کاملا به تاریخ وفادار نیست)،‌ دوران اشباع سیاست های قرون وسطی و رمز و رازهای این ارتش مذهبی سری، که وظیفه آن ها محافظت از باارزش ترین عتیقه های کلیسای کاتولیک است.

اما مشکل سریال این است که زمان زیادی را به فضاسازی آن دوران اختصاص داده و کمتر روی شخصیت ها متمرکز می شود. اگرچه شبکه History موفقیت بزرگی با سریال Vikings به عنوان یکی از بهترین درام های تلویزیونی به دست آورده، اما به نظر می آید Knightfall اصلا در حد و اندازه های Vikings نیست.

اما خبرهای جدید از این شبکه کابلی حاکی از این است که Knightfall برای فصل دوم تمدید شده و با راه و روشی جدید برخواهد گشت. Aaron Helbing از سریال The Flash نقش شورانر فصل جدید را برعهده گرفته، و البته بازیگران مهمی هم مثل Mark Hamill در فصل دوم حضور دارند. Hamill نقش Talus، یک شوالیه تمپلار را بازی می کند که یک کهنه سرباز جنگ های صلیبی است و در Holy Land (سرزمین مقدس) در اسارت به سر می برده، اما حالا قرار است سربازهای جدید را آموزش دهد. Tom Forbes نیز در فصل جدید نقش شاهزاده Louis، پسر لطیف شاه Philip و وارث تاج و تخت را بازی می کند. Genevieve Gaunt نیز نقش Isabella دختر شاه Philip و جنگجوی آینده فرانسه را بازی می کند.

star-wars-the-last-jedi-luke-mark-hamill-1-650x434

Eli Lehrer نایب رییس بخش محتوایی شبکه History درباره تمدید سریال گفته:

در جریان افزایش رقابت پذیری، از ساخت سریال های درام حماسی در شبکه History که داستان عمیق و شخصیت های پیچیده ای دارند خیلی خوشحالیم. چه درباره شوالیه های تمپلار افسانه ای و داستان فوق العاده قرون وسطی باشد، یا داستان بررسی UFOها توسط نیروی هوایی محرمانه آمریکا در طول جنگ سرد، این سریال ها تعهد ما به ساخت سریال های خلاقانه و با مقیاس بزرگ از وقایع تاریخی را نشان می دهد. ما امیدواریم شاهد داستانی خشن تر و تاریک تر در فصل دوم Knightfall با حضور Mark Hamil افسانه ای باشیم.

اضافه شدن Hamil به این فصل نکته خیلی مهمی است و البته شورانر جدید سریال هم ممکن است بتواند Knightfall را احیا کند. اما اینکه آیا Knightfall می تواند نسبت به فصل اولش تاریک تر و خشن تر شود هنوز مشخص نیست.

1hGZf8SCDGkU4QvJQfVibVei6mx-533x800 knightfall-image-4-650x433 knightfall-image-2-650x433

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا