سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

کنسل شدن سریال Shooter توسط شبکه USA؛ احتمال ادامه در شبکه دیگر

شبکه USA سریال Shooter را در اواسط فصل سوم کنسل کرد، اما اگر طرفدار این سریال هستید ناراحت نباشید.

maxresdefault-16

خبرها حاکی از این است که Paramount Television و Universal Cable Productions می خواهند این سریال را برای یک فصل چهارم احتمالی خریداری کنند. به احتمال زیاد این سریال توسط Paramount Network ادامه خواهد یافت.

این کنسل شدن به دلیل کاهش ریتینگ سریال بود، که فصل سوم سریال با ریت ۰.۲ بین افراد ۱۸ تا ۴۹ سال و ۷۳۸ هزار بیننده برای هر قسمت به ثبت رساند. شبکه USA همچنین در حال آماده سازی چندین سریال اریجینال جدید و موج جدیدی از سریال هاست. اوایل امسال این شبکه چهار قسمت آزمایشی برای سریال های درامی از جمله سریالی در دنیای Jason Bourne را سفارش داد.

سریال Shooter براساس رمان پرفروش Point of Impact نوشته Stephen Hunter و فیلم محصول Paramount با بازی Mark Wahlberg، داستان Bob Lee Swagger (با بازی Ryan Phillippe)، یک کهنه سرباز آموزش دیده را روایت می کند که برای جلوگیری از قتل رییس جمهور دوباره مجبور می شود دست به اسلحه شود. وقتی Isaac Johnson (با بازی Omar Epps) فرمانده سابق Swagger می خواهد از مهارت های او برای یک عملیات محرمانه استفاده کند، Swagger می فهمد برای او پاپوش دوخته اند و باید از تمام توانش برای محافظت از خانواده اش و تبرئه کردن خودش استفاده کند.

Wahlberg در این سریال نقش تهیه کننده اجرایی را دارد. Stephen Levinson از کمپانی Leverage Entertainmentو Lorenzo di Bonaventura نیز در کنار John Hlavin نویسنده سریال و Ryan Phillippe تهیه کنندگان دیگر سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا