سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیلی جیمز درباره «مسئولیت بزرگ» بازی در نقش پاملا اندرسون در «پم و تامی» صحبت می‌کند.

لورن زیما از ET در آخرین پخش سریال تلویزیونی Pam & Tommy  با جیمز صحبت کرد، و گفت که بازی در نقش پاملا اندرسون  ستاره Baywatch چقدر “مسئولیت بزرگی” هست.

او گفت :” بازی در نقش یک شخص واقعی ، به خصوص  پم، مسئولیت بزرگی هست، من واقعا او را دوست دارم، و من می خواستم تلاش کنم و عادلانه او را به تصویر بکشم و سعی کنم روح او را تسخیر کنم و واقعاً آنچه را که در آن اتفاق افتاده کشف کنم. ”

این مینی سریال داستان “اندرسون” و  “تامی لی” درامر موتلی کرو با بازی سباستین استن را پس از افشای نوار جنسیشان را بازگو می کند.

جیمز برای ایفای این نقش تغییرات بزرگی در خودش ایجاد کرده از تقلید صدایش و استایل خاص اندرسون تغییر مدل مو و آرایش سنگین..

او ادامه داد : “ما خیلی سخت کار کردیم، چون من می‌دانستم که نمی‌توانم به راحتی نقش پاملا را بازی کنم، می‌دانی، من اصلا ظاهرم شبیه پاملا نیست. بنابراین، زمان زیادی طول کشید تا من تونستم خودم را در این نقش باور کنم،”  وقتی به سباستین نگاه می کردم و او هم به من نگاه می‌کرد، خیلی هیجان‌انگیز بود، چون ما شخصیتهای بسیار خوبی داشتیم و واقعاً خودمان را فراموش کرده بودیم.»

به حدی که این زوج عملاً مجبور شدند پس از رفتن به یک تور مطبوعاتی برای تبلیغ سریال خودشون را دوباره بهم معرفی کنند.

جیمز توضیح داد: “ما فقط یک بار، شاید دو بار، قبل از فیلمبرداری همدیگر را دیده بودیم. و هرگز همدیگر را خارج از سریال ندیده بودیم.” “بنابراین، زمانی که شروع به کار مطبوعاتی کردیم، یک جورهایی عجیب بود، مثل “هی،” اوم، سلام؟ از آشنایی با شما خوشحالم.”

قسمت آخر سریال Pam & Tommy در 9 مارس از Hulu پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا