سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اعتقاد Bruce Campbell به اینکه آینده Evil Dead بدون Ash هم ممکن است

Bruce Campbell به نام مترادفی برای Ash Williams در فرنچایز Evil Dead ساخته Sam Raimi تبدیل شده است؛ این حقیقتی است که Campbell خودش هم در فیلم ترسناک کمدی My Name is Bruce سال ۲۰۰۷ ساخته خودش به آن اشاره کرد. حالا پس از ۳ فیلم بلند و ۳ فصل سریال کنسل شده Ash vs Evil Dead، بازیگر اصلی این دنیای ترسناک Campbell اعلام کرد از این فرنچایز کناره گیری می کند. اگرچه به زودی شاهد بازی ویدیویی با تم Evil Dead خواهیم بود، اما Campbell معتقد است هنوز هم شانس تولید فیلم یا سریال در دنیای Evil Dead اما بدون حضور او وجود دارد.

آیا او به فکر یک بازسازی کامل از روی Evil Dead است؟ او در مصاحبه ای گفته:

میشه از دختر Ash یعنی Brandy (با بازی Arielle Carver-O’Neill) استفاده کرد. اون اصل و نسبش هم به Ash مربوطه. Ray توی نقش Pablo هم ممکنه گزینه خوبی باشه، وKelly  (با بازی Dana DeLorenzo) یک شخصیت خفنه که از چشماش انتقام می باره. پس من دیگه کاری توی این فرنچایز ندارم، این همه شخصیت خوب هنوز توی فرنچایز هستن. اگه من بودم با Jane Levy به ساخت فیلم ها ادامه می دادم.

Ash-vs-Evil-Dead-Ke481

ما شیفته ایده‌ی Campbell درباره ساخت فیلم های بیشتری از Evil Dead با بازی Jane Levy در نقش Mia ستاره بازسازی سال ۲۰۱۳ ساخته Fede Alvarez هستیم. Alvarez پس از کنسل شدن سریال Ash vs Evil Dead در توییتر از طرفدارانش پرسید: ترجیح می دهند Evil Dead Part 2 را ببینند یا Don’t Breathe Part 2؟ برنده این نظرسنجی Evil Dead بود. اگرچه این نظرسنجی کاملا فرضی بود و هنوز برنامه ای برای ساخت این فیلم وجود ندارد، اما نشان دهنده علاقه این فیلمساز به ساخت آن است. در Evil Dead سال ۲۰۱۳:

Mia (با بازی Jane Levy) یک معتاد بود که تصمیم می گیرد اعتیادش را ترک کند. او برای این کار از برادرش David (با بازی Shiloh Fernandez)، دوست دخترش Natalie (با بازیElizabeth Blackmore)، دوستان دیگرش Olivia (با بازی Jessica Lucas) و Eric (با بازی Lou Taylor Pucci) می خواهد تا او را برای سفر به کابین جنگلی دورافتاده خانوادگی آن ها همراهی کنند تا در ترک اعتیادش به او کمک کنند. Eric یک کتاب مرموز Book of the Dead را پیدا کرده و آن را با صدای بلند می خواند و یک شیطان باستانی را بیدار می کند. اوضاع وقتی بدتر می شود که این موجود شوم Mia را تسخیر می کند.

ash-vs-evil-dead-full-cast-s2-650x365

خیلی مهم است که بدانید Evil Dead سال ۲۰۱۳ چقدر پرفروش و خوش ساخت بود. آن فیلم با بودجه ای ۱۷ میلیونی در آمریکا فروشی ۹۷ میلیون دلاری داشت. با اینکه طرفداران ژانر ترسناک از ساخت بازسازی فیلم های قدیمی خوششان نمی آید، اما این فیلم مورد توجه آن ها نیز قرار گرفت. آن فیلم ساخته Alvarez خیلی به فیلم اصلی ساخته Raimi وفادار بود، در حالی که چیزهای جدید و هیجان انگیزی هم برای ارائه داشت. استفاده از شوخ طبعی تلخ فیلم اصلی به منظور نمایش خشونت در این فیلم کاری شجاعانه بود که به موفقیت هم رسید. استفاده از جلوه های واقعی و استفاده حداقلی از جلوه های ویژه کامپیوتری مورد توجه خیلی از تماشاگران قرار گرفت. مسئله اعتیاد در آن فیلم به عنوان یک مورد انگیزه بخش، کاری خلاقانه بود که در زمان بحران اعتیاد در آمریکا روایت می شد. سوالی که پیش می آید این است که چرا استودیوهای Ghost House و TriStar Picturesتا حالا برای ساخت یک فیلم Evil Dead دیگر با همان گروه اقدام نکرده اند؟‌

نکته مهم و قابل احترام این است که Campbell حتی دوست دارد شخص دیگری نقش Ash را بازی کند، اما شاید طرفداران این سری آن چنان با او موافق نباشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا