سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

سیدنی سوئینی به داکوتا جانسون در فیلم مادام وب سونی پیوست.

سیدنی سوئینی پس از یک سال پرفروش با بازی در  نقش‌های اصلی در سریال‌های The White Lotus و Euphoria  آماده است تا وارد دنیای شخصیت‌های مارول سونی شود. طبق گزارش ددلاین  او به داکوتا جانسون در فیلم مادام وب سونی پیکچرز پیوسته است. اس.جی. کلارکسون برای کارگردانی این فیلم حضور دارد. مت سازما و بورک شارپلس فیلمنامه را نوشته اند و کرم سانگا نیز پیش نویس قبلی را نوشته است.

در کمیک ها، مادام وب به عنوان یک زن مسن مبتلا به میاستنی گراویس ( سستی ماهیچه‌های صورت ) به تصویر کشیده شده و به یک سیستم پشتیبانی از زندگی که شبیه یک تار عنکبوت بود متصل شده است. با توجه به سن و شرایط پزشکی، مادام وب هرگز فعالانه با هیچ شروری مبارزه نکرد. به همین دلیل، منابع تاکید کرده اند که ممکنه این پروژه به چیز دیگری تبدیل شود. خودی ها می گویند به دلیل قدرت های حسی روانی او، او در اصل ورژن دکتر استرنج سونی است. مشخص نیست سوئینی در این فیلم نقش چه کسی را بازی خواهد کرد.

سونی با ساخت فیلم Venom: Let There Be Carnage بیش از 500 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته، در حالی که فیلم Spider-Man: No Way Home با فروش جهانی 1.85 میلیارد دلار، بزرگترین فیلم سال 2021 بود.

سوئینی نه تنها در یکی از بهترین سریالهای  سال در Euphoria حضور دارد (اچ‌بی‌او اخیراً اعلام کرد که پس از بازی تاج و تخت دومین سریال پربیننده این شبکه است)، او به وضوح به‌عنوان یکی از برنده‌های بزرگ این فصل حضور پیدا کرده است و با سرعت در صدر  فهرست استودیوهای بزرگ ستاره های جوان در حال رشد قرار گرفت. منابع می گویند سوینی چندین پیشنهاد را در هفته های اخیر بررسی کرده بود، اما فرصت پیوستن به جانسون در اولین فیلم زن محور را از دست نداد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا