سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اتمام سریال Mr. Robot با فصل چهارم

Mr. Robot سریال درام هکری شبکه USA با فصل چهارم پیش رو به پایان می رسد. Christian Slater چندی پیش اشاراتی به این اتفاق داشت، در حالی که Rami Malek این قضیه را انکار کرد، اما خبری که رسما اعلام شده این است که فصل چهارم، فصل پایانی این سریال است و ۸ تا ۱۲ قسمت خواهد بود.

Mr-Robot

Sam Esmail سازنده Mr. Robot در بیانیه ای درباره اتمام سریال گفته است:

وقتی برای اولین بار دنیای Mr. Robot رو خلق کردم، فکر می کردم این سریال فقط مورد توجه برخی قرار بگیره و درنهایت یک فرقه دنبال کننده پیدا کنه. اما طی این ۳ سال، این سریال به چیزی بیشتر از اون که فکر می کردم تبدیل شده، و من به شدت از محبوبیت سریال بین مردم خوشحالم و از گروه بازیگری و عوامل سریال به خاطر تلاش بی وقفه برای به ثمر رسوندن ایده هام سپاسگزارم. از همون روز اول همیشه دنبال یک هدف بودم، و حالا به نظرم با فصل چهارم به این هدف می رسم. همه اعضای تیم سازنده و شبکه اصلا قصد خداحافظی با سریال رو نداشتن، اما ما اونقدر برای داستان Elliot ارزش قائل هستیم که اون رو بیش از اندازه طولانی نکنیم. بنابراین فصل چهارم Mr. Robot فصل پایانی اونه. خطاب به طرفداران: به خاطر حمایتتون توی این ۳ سال به شدت سپاسگزارم و خیلی مشتاقم فصل پایانی رو هر چه زودتر با شما به اشتراک بگذارم.

این خبر برای خیلی ها از جمله خود من که طرفدار این سریال بودم ناراحت کننده است. طی ۳ سال Mr. Robotصاحب این ژانر خاص بود و برای همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند. Mr. Robot به ژانر درام شبکه USA اعتبار بخشید و Rami Malek را به ستاره ای بزرگ تبدیل کرد. این سریال با سورپرایزهای عجیب و غریبش هرگز از یاد ما نخواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا