سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

همسر شون کانری فاش کرد که این ستاره قبل از مرگش الزایمر گرفته بود.

همسر شان کانری در مورد آخرین سالهای سخت همسر مرحومش صحبت می کند. میشلین روکربون در مصاحبه ای نادر گفتگو کرد و فاش کرد که بازیگر جیمز باند در اواخر زندگیش  با الزایمر درگیر بود.

این بازیگر 90 ساله اسکاتلندی – که مرگ او شنبه اعلام شد در اواخر زندگی اش با زوال عقل دست و پنجه نرم می کرد. . Roquebrune روز یکشنبه پس از مرگ شوهرش با Mail صحبت کرد و در مورد مشکلات سلامت روان او صحبت کرد.  

این بازیگر 91 ساله فرانسوی-مراکشی گفت: “او به زوال عقل مبتلا شد و آرزوی نهایی اش این بود که بدون هیچ سر و صدایی از اینجا دور شود.”

Roquebrune   همسر دوم کانری است که 45 سال با او ازدواج کرده بود – درباره جنگ زوال عقل او گفت: “این برای او زندگی نبود.”او این اواخر نمی توانست احساساتش را بروز دهد.  در خواب و در ارامش  فوت کرد. و من تمام وقت با او بودم . “

Roquebrune در مورد زندگی با همسرش  گفت: “او با شکوه بود و ما زندگی مشترک فوق العاده ای داشتیم. او الگوی یک مرد واقعی بود.”

او افزود: “بدون او بسیار سخت خواهد بود ، من این را می دانم. اما این نمی توانست برای همیشه دوام داشته باشد و او با آرامش  رفت.”

خانواده کانری روز شنبه خبر مرگ او را برای ET تایید کردند. پسر کانری ، جیسون – از اولین ازدواجش – به بی بی سی گفت که پدرش “مدتی است که حالش خوب نبود. ” 

او گفت: “همه ما سعی میکنیم با این مصیبت بزرگ کنار بیاییم.  پدر من مدتی بود که حال خوبی نداشت..” “یک روز غم انگیز برای همه کسانی که پدر من را می شناختند و او را دوست داشتند و یک فقدان غم انگیز برای همه مردم در سراسر جهان که از بازی او لذت می بردند. “

بازیگری این ستاره اسکاتلندی پنج دهه طول کشید ، از جمله برنده شدن در اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل در سال 1988 برای فیلم The Untouchables. با این حال ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش جیمز باند مشهور بود – پس از اولین بازی که نقش  دکتر نه را در سال 1962 به نمایش در آورد ، در مجموع در هفت تریلر جاسوسی حضور داشت. 

از دیگر نقش های به یاد ماندنی او می توان به  فیلم های شکار اکتبر سرخ ، هایلندر ، ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی و صخره اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا