سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

ثبت قرارداد اکران «قاتل اهلی» و «کمدی انسانی»

درباره خروجی جلسه ۲۳ مردادماه شورای صنفی نمایش گفت: «قرارداد اکران فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در گروه آزادی و پس از اکران فیلم «قهرمان کوچک» ثبت شد. همچنین در این جلسه قرارداد فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی در همین سرگروه پس از پایان اکران فیلم «قاتل اهلی» به ثبت رسید».

DSC_7491
وی درباره وضعیت «خالتور» و همزمانی آغاز اکران این فیلم کمدی با ماه محرم گفت: «قرارداد این فیلم به ثبت رسیده و تصمیم گیری درباره همزمانی آن با ایام ماه محرم و اینکه فیلم دیگری جایگزین ساخته آرش معیریان خواهد شد یا خیر در جلسه هفته آینده شورا بررسی می شود. اینکه در برخی خبرگزاری ها از فیلمی به عنوان برنامه آینده قطعی گروه قدس و به عنوان جایگزین فیلم «ساعت پنج عصر» یاد می شود، صحت ندارد و بزودی در مورد این مسئله با تمامی اعضای شورا تصمیم گیری خواهد شد».
فرجی در پایان گفت: «در این جلسه با حضور منوچهر شاهسواری ـ مدیرعامل خانه سینما – گزارش کاملی درباره سینما فرهنگ ارائه شد. با بررسی کامل گزارش ارائه شده، مصوبه هفته گذشته شورای صنفی نمایش درباره سینما فرهنگ لغو و طبق گزارش تکمیلی منوچهر شاهسواری، مقرر شد که حواله اکران برای سالن‌های این سینما جهت نمایش فیلم‌های سینمایی صادر شود».
در «کمدی انسانی» که در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، هستی مهدوی فرد، فرخ نعمتی، مهوش افشارپناه، زینب قادری و بهاره کیان افشار و (با حضور) نیکی کریمی (همراه با هنرمندان نوجوان) ایلیا نصراللهی و سام غفوری به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست برخلاف آنچه در درونش می گذرد نقشی همسان با اکثریت پیرامونش را بازی کند. فیلم روایت زندگی این فرد در چهار دهه مختلف است… .
پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، هستی محمایی، کاترین اصلانی نیز بازیگران فیلم جدید مسعود کیمیایی هستند.
«قاتل اهلی» داستان زندگی حاج آقا جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.
این فیلم نیز در جشنواره سال گذشته فیلم فجر به نمایش درآمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا