سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

زوج ابرو شاهین و جدی عثمان دو نام معروف سریال Destan ( حماسه ) در تعطیلات هستند!

ابرو شاهین هنرپیشه معروف با شخصیت ریان که در سریال Hercai بازی کرد شهرت زیادی به دست آورد، اگرچه در سریالی که قبلا بازی کرده بود نتوانست به شهرت برسد. با فروش این سریال به کشورهای دیگر، شهرت آن از مرزهای ترکیه فراتر رفت. بازیگر محبوب Hercai این بار با سریال Destan (حماسه) استعدادش را به رخ می کشد

این بازیگر که در این فصل با سریال حماسه که در آن نقش اول را با ادیپ تپلی و سلچوک بایراکتار به عهده گرفت روی پرده بود، به خاطر شخصیت آکیز  مورد تحسین قرار گرفت.

هفته پیش ابرو شاهین با جدی عثمان، بسکتبالیست  در شهر اوهرید مقدونیه شمالی ازدواج کرد. پس از این عروسی کوچکی در چشمه که نزدیکترین اقوامشان در آن حضور داشتند، برگزار شد.

عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از مراسم عروسی در منطقه Çeşme ازمیر که نام‌های مشهور زیادی در آن شرکت داشتند، با شور و شوق از سوی طرفداران ابرو شاهین دنبال شد. سپس این زوج به ماه عسل رفتند.

ابرو شاهین که عکسهای شادش را در تعطیلات با هوادارانش به اشتراک گذاشته بود، اخیرا با انتشار پستی غافلگیرکننده توجه ها را به خودش جلب کرده است.

این بازیگر با این عکس ها نشان داد که سلیم بایراکتار و کانبولات گورکم اصلان که همبازی های او در سریال حماسه هستند در تعطیلات آنها را همراهی می کردند.ابرو شاهین همچنان عکس هایشرا که در مناظر باشکوه جزیره ناگوس در یونان گرفته برای طرفدارانش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا