سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) به فیلم هیجانی انتقامی The Kept پیوست

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) قرار است به زودی در نقش یک مادر که می خواهد انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد، ایفای نقش کند. فیلم هیجانی The Kept بر اساس رمانی نوشته شده توسط جیمز اسکات (James Scott) ساخته خواهد شد و الیس برچ (Alice Birch) فیلمنامه فیلم را خواهد نوشت. برچ پیش از این فیلمنامه فیلم “بانو مکبت” (Lady Macbeth) را نوشته بوده است.

Angelina-Jolie-Thriller-The-Kept

این رمان در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و داستان آن در زمستان سال ۱۸۹۷ می گذرد. جاییکه سه قاتل به روستایی دورافتاده در نیویورک می روند. وقتی السبت هاول (Elspeth Howell) به خانه بر می گردد، متوجه می شود که همسر و چهار فرزندش همگی به قتل رسیده اند. قبل از اینکه وی متوجه شود یکی از فرزندانش زنده مانده است، تیر میخورد و اکنون تنها فرزندش، به وی کمک می کند تا خوب شود.

سپس این دو برای گرفتن انتقام خانواده خود، راهی سفر می شوند. سفری که رازهایی را برملا می کند که ممکن است رابطه این مادر و پسر را از بین ببرد.

آنجلینا جولی که در حال حاضر در حال بازی در فیلم Come Away و در کنار دیوید اویلوو (David Oyelowo) است، قرار است علاوه بر بازی در این نقش، تهیه کننده آن نیز باشد. جولی اخرین بار در سال ۲۰۱۵ و در فیلم “در کنار دریا” (By the Sea) بازی کرد و تا سال ۲۰۲۰ و قسمت دوم فیلم “مالیفیسنت” (Maleficent 2)، فیلمی برای نمایش نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا