سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

اطلاعیه روابط عمومی سریال ممنوعه درباره مشکلات پخش این سریال شبکه نمایش خانگی

روابط عمومی سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» طی اعلامیه‌ای درباره وضعیت پخش این مجموعه شفاف‌سازی کرد.

سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پس از پخش قسمت‌های ابتدایی درگیر حاشیه‌های مختلفی شد. این سریال پس از پخش قسمت سوم دیگر پخش نشد و از آن پس اخبار مختلفی درباره توقیف این اثر به گوش می‌رسید. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، روابط عمومی این سریال شبکه نمایش خانگی با انتشار متنی درباره وضعیت آن صحبت کرده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

«بسمه تعالى»

احتراما

نظر به پیگیری‌هاى فراوان شما مخاطبین گرامى سریال «ممنوعه»، بر خود لازم دانستیم به دلیل چند هفته تاخیر در پخش این سریال تا برطرف شدن پاره‌اى از حساسیت‌ها و بازبینى کامل کلیه قسمت‌هاى این مجموعه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى انجام شود، مراتب عذرخواهى خود را خدمت شما صمیمانه اعلام نماییم.

همچنین تاکید مى‌کنیم که از ابتداى تولید «ممنوعه» تمام اهداف عوامل این مجموعه ساخت اثری ماندگار و تاثیرگذار برای مخاطبان شریف ایران بوده است.

بر همین اساس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برگزارى کنفرانس خبرى، زمان دقیق آغاز پخش قسمتهاى جدید سریال «ممنوعه» را به استحضار شما عزیزان مى‌رسانیم.

از همراهى، صبورى و اعتماد شما مخاطبان عزیز و گرانقدر کمال تشکر و قدردانى خود را اعلام مى‌نماییم.

روابط عمومى سریال «ممنوعه»

23654758

سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» با حضور بازیگرانی مانند میلاد کی مرام، نیکی کریمی، هادی حجازی فر، لیلا زارع، امیر جعفری، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، نیما شعبان نژاد، آتیلا پسیانی، آناهیتا درگاهی، نسرین نکیسا، فاطمه گودرزی، شهرام قائدی، مجید مظفری، علیرضا استادی، سام درخشانی، مصطفی قدیری، شیدا یوسفی، محمد امین، شیوا خسرومهر و حسن اسدی ساخته شده است. وظیفه نگارش این سریال به صورت مشترک بر عهده علی اصغری و مهرداد کوروش‌نیا بوده است. این سریال روایتگر داستان سه نسل است و قصد دارد به مسایل روز خانوادگی و اجتماعی بپردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا