سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شوال سام و ادا اجه پس از پایان سریال ” سیب ممنوعه”، بمب واقعی را منفجر خواهند کرد!

سریال Yasak Elma  ” سیب ممنوعه ” همچنان در شب های دوشنبه در فاکس تی وی پخش می شود و با استقبال مخاطبان روبروست.  امتیازهای این سریال که الان فصل پنجمش در حال پخشه خیلی خوب است. شوال سام و ادا اجه که شخصیت های اندر و ییلدیز را در سریال به تصویر می کشند هم بازی های خیلی خوبی از خودشون ارائه می دهند.

این دو بازیگر مشهور که  سر صحنه فیلمبرداری سیب ممنوعه دوستیشان را با هم شروع کردند. خیلی به هم نزدیک شدند، آنها دیشب با هم به شام رفتند. ادا و شوال در حال خروج از رستوران توسط دوربین ها شکار شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

شووال سام گفت: “ما در صحنه فیلمبرداری خیلی سخت کار کردیم، به سختی برای خودمون وقت آزاد پیدا کردیم.”اجه هم گفت که آنها به چنین تفریحاتی نیاز دارند.

همکاری این دو در سریال باعث شد یاساک الما به اینجا برسد.در واقع مقدمات فصل ششم این سریال هم آغاز شده و این یعنی که ما می توانیم این دو  نفر را دوباره در فصل آینده با هم ببینیم.

پس آیا آنها قصد دارند یک پروژه متفاوت را با هم انجام دهند؟ خبرنگاران سوالات بسیاری از هواداران را ازشون پرسیدند.  شوال سام گفت: “هر چیزی ممکنه اتفاق بیفتد. ” اجه تاکید کرد که آنها به خوبی با هم کنار می‌آیند و توضیح داد که می‌توانند هر نوع پروژه‌ای را با هم انجام دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا