سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت مدعی شد که آنجلینا جولی می خواست با فروش سهام شراب سازی به الیگارش روسی به او آسیب برساند

برد پیت همسر سابقش را متهم می کند که عمداً سعی دارد به او و منافعش در شراب سازی Chateau Miraval ضرر برساند. در اسناد حقوقی جدیدی که روز جمعه در لس آنجلس ثبت شد، وکلای پیت ادعا کردند که آنجلینا جولی سهامش را در کارخانه شراب سازی آنها به الیگارش روسی یوری شفلر فروخت تا به مشارکت پیت در شرکت آسیب برساند.

پیت برای اولین بار در ماه فوریه از جولی به دلیل فروش سهام Miraval شکایت کرد

در آخرین اسناد، وکلای پیت ادعا می‌کنند که «جولی به دنبال آسیب رساندن به پیت بود» و ادعا می‌کنند که او «می‌دانست و قصد داشت که شفلر و وابستگانش را متقاعد کند تجارتی را که پیت راه انداخته بود کنترل کنند و به سرمایه‌ پیت در میراوال ضرر برساند».

اسناد ادعا می‌کنند: «تاکستان به شور و شوق پیت تبدیل شده بود – یک بیزینس  مورد علاقه پیت و سودآور، زیرا میراوال، تحت سرپرستی پیت، به یک تجارت جهانی چند میلیون دلاری و یکی از معتبرترین تولیدکنندگان شراب گل سرخ در جهان تبدیل شده است. در همین حال، جولی هیچ کمکی به موفقیت میراوال نکرد.

در این اسناد آمده است: «در نقض توافق طرفین، جولی به دنبال وادار کردن پیت به شراکت با یک غریبه و بدتر از آن، یک غریبه با معاشرت و نیات سمی و در حلقه نزدیک ولادیمیر پوتین بوده است.”

اسناد ادعا می‌کنند: “پیت – از طریق سرمایه‌گذاری مالی قابل توجه و سال‌ها سرمایه خالص – یک تجارت خانوادگی بسیار موفق ایجاد کرده است. ارزش Miraval از سال 2008 افزایش یافته است و حالا صدها میلیون دلار ارزش دارد.” در همین حال، جولی از زمان درخواست طلاق در سال 2016 به میراوال برنگشته است.

بر اساس شکایت پیت در ماه فوریه، این بازیگر 58 ساله همچنین ادعا کرد که طبق شرایط طلاق آنها که در سال 2019 نهایی شد، این زوج “درک متقابل” داشتند که هیچ یک از آنها نمی توانند منافع خود را در این طلاق بفروشند مثل کارخانه شراب سازی بدون رضایت طرف مقابل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا