سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشدهمجله خانوادهمطالب جالب

دو سبک که نشان میدهد، نومیدانه خانه شما قدیمی شده است

AAzCVkn

اختصاصی نسیم ورد : با افزایش اخیر قیمت خانه ها در ایالات متحده امریکا، جای تعجب نیست که صنعت بازسازی خانه ها رونق یافته است. تحقیقات از مجتمع مشترک مطالعات مسکن دانشگاه هاروارد نشان میدهد که هزینه بازسازی خانه های امریکایی تا سال 2025 به 250 میلیارد دلار میرسد. تصور اینکه شما وارد خانه ای میشوید که مالک لوازمی با نام تجاری جدید، رنگهایی مطابق با سلیقه تان و دیگر امکانات مد روز هستید لذت بخش است، اما این همیشه همه ماجرا نیست. در حقیقت مالکان معتقدند، که خیلی از دکور های نامعلوم این خانه ها که توسط صاحبان قبلی آنها استفاده میشده به آنها تحمیل شده یا خیلی های دیگر معتقدند به این دکوراسیون های تاریخی عادت کرده اند.

AAzD4cO

1.سقف های سیمانی

متاسفانه روزی این سقف ها مد روز بودند. ولی متاسفانه امروزه ( تمیز کردن و رنگ کردن این سقف ها سخت است ) هنوز به اندازه 30 سال پیش زشت هستند، اما تاریخی تر به نظر میرسند.

 Denise Gianna، طراح داخلی نیویورک میگوید: باید برای کسانی که سقف های گچی دارند احساس ناراحتی کنید. هر المان با بافت زیاد که سایه ها را به خصوص در سقف منعکس میکند در سقف های سیمانی تاریک و کم به نظر میرسد.

اگر میتوانید سقف های سیمانی را از منازل خود حذف کنید، اگر نمیتوانید، به اندازه کافی راحت و مقرون به صرفه است که با وسایل حرفه ای سقف را بتراشید و سپس آن را با لایه ای نازک بپوشانید، یا اگر ارتفاع اتاق کافی است آنرا با sheetrock ( تخته های مخصوص نصب دیوار ) نیم اینچی بپوشانید.

AAzD4cQ

2.پنل های چوبی

به دهه 1960 و 70 میلادی برگردید، پنل های چوبی پرطرفدارترین طرح آنروز خانه ها بود و همه چیز از اتاق های بازی گرفته تا کتابخانه های شخصی و پناهگاه ها را دلپذیر میکرد. گرچه، امروزه پنل های چوبی فقط به سادگی بیانگر این است که شما چند دهه است که خانه خود را بازسازی نکرده اید.

 Denise Gianna میگوید:

از زمانی که برنامه پربیننده Brady Bunch، دیده میشد، پنل های ساختگی و پلاستیکی چوبی از مد افتادند. پنل های چوبی اصیل هنوز هم دوست داشتنی هستند، اما واقعا برای مکان های رسمی مثل کتابخانه ها، دفاتر و دادگاه ها مناسب هستند. بنابراین اگر شما علاقه شدیدی به پنل های چوبی دهه 70  ندارید، یا اگر میخواهید، مقابل خانواده و دوستانتان، خود نمایی کنید، پنل های چوبی را حذف یا از استفاده از آنها خودداری کنید.

انتخاب چوب های با دوام یا چوب های کامپوزیت رنگ شده، به عنوان دیوارهای چوبی ضد زنگ و رنگ های طبیعی، که مطابق با سلیقه شما به صورت افقی یا عمودی برای نصب روی دیوار و سقف ایجاد شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا