سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بازیگران سریال نامه خداحافظی با غرور و شادی از سریال خداحافظی کردند

سریال Veda Mektubu  (نامه خداحافظی) که دوشنبه شب از کانال دی پخش شد، به پروژه ای موفق تبدیل شد. رتبه های سریال هرگز به نسبت زیادی نرسید، اما مخاطبان این پروژه را با داستان و بازی های موفق بازیگری آن پذیرفتند.

تمایل کانال دی به نگه داشتن سریال Veda Mektubu ( نامه خداحافظی) روی پرده به منظور ارزیابی دوره تابستان باعث شد تا این پروژه در 24 قسمت ادامه یابد.

سریال نامه خداحافظی که بیست و چهارمین قسمت آن از روز دوشنبه پخش می شود، با ساخت پایانی خود با مخاطبانش خداحافظی می کند. در صحنه سریال، تصویربرداری به پایان رسید، تمام تیم ژست های خداحافظی گرفتند و هرکس راه خودش را رفت.

با نگاهی به ژست های خداحافظی عوامل سریال Veda Mektubu، بلافاصله شادی و غرور در چهره آنها نمایان می شود.

نام‌های باتجربه‌ای مانند نورگول یشیلچای، سلیم بایراکتار و بننو ییلدیریملار سهم قابل توجهی در این پروژه داشتند. البته بازیگران جوان رابیا سویتورک و امره کیویلجیم نیز به خوبی بازی کردند. اصلی و مهمت که به عنوان یک زوج سریال تلویزیونی بسیار خوب مطرح بودند، به یکی از زوج هایی تبدیل شدند که در ذهن مخاطبان دنیای سریال های تلویزیونی جا افتادند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا