سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان وست “مشغول” مطالعه است..

ستاره “Keeping Up with the Kardashians” ماه گذشته برای خاتمه دادن به ازدواج شش ساله اش با خواننده رپ “Stronger”  کانیه وست – که با او North ، هفت ساله  ، Saint ، پنج  ساله ، شیکاگو ، سه  ساله و مزامیر 22 ماهه است – مشترک دارد درخواست طلاق داد  و مادرش کریس جنر فاش کرد که  ا.و ” مشغول” است و انرژی اش را برای وکیل شدن گذاشته است. 

وی گفت: “کیم خوب است. او خوب است. او واقعاً سرش شلوغ است ،پروژه های مختلف انجام می دهد و من نمی دانم او چگونه با نوه های من این کار را میکند. او پر انرژی است.

“او بسیار متمرکز است و بسیار علاقه مند است ، مانند همه ، او علاقه مند ب همه چیزهایی است که برای آن ایستاده است ، و من او را می بینم که در حال مطالعه است … این  برنامه هر روز او است ، بنابراین هیچ چیز دیگری نمی تواند مانع شود. من خیلی به او افتخار می کنم.”

و کریس معتقد است بزرگترین “انگیزه” کیم اینه که او هم راه پدر فقیدش ، رابرت کارداشیان را دنبال کند. 

کریس  در پنجشنبه (25.03.21) در مصاحبه ای با پخش برنامه “الن دی جنرس شو” افزود: “فکر می کنم این انگیزه بزرگی برای او است ، می دانید که او می خواهد کار پدرش را انجام دهد. .

“او همیشه به پدرش نگاه می کرد ، و او بتش بود.”

در همین حال ، این  مادر 65 ساله همچنین اعتراف کرد که “واقعاً خوشحال است” که دخترش کلوئی و شریک زندگی اش تریستان تامپسون در تلاش برای آوردن یک خواهر و برادر برای دختر دو ساله شان True از طریق درمان باروری هستند. 

وی گفت: “منظورم این است که ، فکر می کنم خیلی عالی است که آنها می خواهند دوباره این کار را انجام دهند و یک خواهر و برادر برای True بیاورند، زیرا هیچ چیز بهتر از یک خانواده بزرگ و خواهر و برادر نیست 

“بنابراین ، من واقعاً خوشحالم. من فقط می خواهم که آنها خوشحال باشند. و حقیقت بسیار هیجان زده خواهد شد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا