سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم Barbie با بازی Margot Robbie وارد سینماها می شود

شرکت Warner Bros با همکاری شرکت اسباب‌بازی سازی Mattel فیلم Barbie به هنرمندی Margot Robbie را در دست تهیه دارند.

این دو شرکت با همکاری هم قصد دارند لایواَکشن «Barbie» را به هنرمندی «Margot Robbie» به روی پرده‌های سینما ببرند.

«Toby Emmerich» رئیس کمپانی «Warner Bros» اعلام کرده که این پروژه یک آغاز بزرگ برای شراکت میان آنها و «Ynon Kreiz» (مدیرعامل شرکت Matel) است و در ادامه‌ی صحبت‌هایش اعلام کرده که Margot Robbie تهیه‌کننده و بازیگری ایده‌آل برای جان بخشیدن به شخصیت Barbie به راه و روش‌های امروزی است.

همچنین «Margot Robbie» بهمراه «Tom Ackerley» و «Josie Mcnamara» تهیه‌کنندگی را بر عهده داشته باشند.

«Margot Robbie» احساسش را در رابطه با بازی در لایواَکشن Barbie بیان کرد و گفت:

“بازی کردن با باربی باعث بوجود اومدنِ اعتماد به نفس، حس کنجکاوی و ایجاد ارتباط از طریق ماجراجویی کودک و خودشناسی می‌شه. این برند طی شصت سال قدمتش تونسته قوه‌ی تخیل کودکان رو به گونه‌ای تقویت کنه که اونا خودشون رو در قالب نقش‌های اُمیدوارکننده‌ای مثل پرنسس و رئیس‌جمهور تصور کنن. این باعثِ افتخارمه که بازیگری و تهیه‌کنندگیِ فیلمی رو برعهده گرفتم که به اعتقاد من اثرات فوق‌العاده مثبتی روی کودکان و بینندگانِ سرتاسر جهان داره. من نمی‌تونم شُرکایی بهتر از کمپانی «Warner Bros» و «Mattel» برای این فیلم تصور کنم.”

Ynon Kreiz»، رئیس و مدیرعامل شرکت «Mattel» گفت:

“Barbie یکی از پرطرفدارترین نمادها در دنیاست و ما از همکاری با کمپانی «Warner Bros» و «Margot Robbie» برای به تصویر کشیدنش بسیار خُرسندیم و بدنبالِ همکاریِ مجدد با آنها هستیم. بخش جدید کمپانی با نام «Mattel Films» بدنبال نشان دادنِ پتانسیل بسیاربالای کمپانی است و ما همچنان به هدفمان برای تبدیل کردن «Mattel» به یک کمپانی با عملکرد عالی مُبتنی بر آی‌پی ادامه می‌دهیم.”

اگرچه اطلاعات دیگری درباره ی دیگر بازیگران و زمان اکران و … در دسترس نیست؛اما به احتمال زیاد این فیلم برای سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است و بدون شک یکی از مورد انتظار ترین فیلم های لایو اکشن به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا