سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مارگوت رابی درباره فیلم باربی پیش رو شوخی می کند : “هرچه فکر می کنید ، اینطور نیست”

 

در سال 2019 ، مارگوت رابی فاش کرد که قصد دارد در یک فیلم درباره عروسک فشن باربی بازی  و تولید کند. نامزد اسکار اخیراً در گفتگو با هالیوود ریپورتر ، توضیح داد که چرا این نقش را به عهده گرفته و چگونه این کمدی باعث تعجب مردم خواهد شد.

رابی ، 30 ساله ، در مورد شرکت تولید کننده خود LuckyChap ، که او در کنار همسرش تام آکرلی ، 30 ساله ، و همکار قدیمی آنها Josey McNamara ، 35 ساله ، اداره می کند ، گفت: “ما چیزهایی را احساس می کنیم که کمی در  میانه قرار دارند”. چیزی شبیه باربی که در آن ، نام خود ، مردم بلافاصله تصور می کنند ، “اوه ، مارگوت باربی بازی می کند ، من می دانم این چیست” ، اما هدف ما این است که آنچه شما درباره اش فکر می کنید نباشد و متفاوتتر باشد. “”

وی افزود: “همانطور که ​​مارگوت گفت ، شما فکر می کنید که می دانید آن فیلم با مارگوت به عنوان باربی چیست ، اما گرتا و نوح آن را برانداز کرده اند و ما نمی توانیم صبر کنیم تا وارد این فیلم شویم.”

رابی با تمسخر گفت: “همه آنچه می توانیم بگوییم هر چیزی است که به آن فکر می کنی ، این نیست.”

در جولای 2019 ، بازیگر استرالیایی با PEOPLE در مورد نقش جدیدش به عنوان باربی صحبت کرد.

وی به PEOPLE گفت: “من فکر می کنم این یک فرصت عالی برای ایجاد برخی از مثبت اندیشی ها در جهان و فرصتی برای الهام بخشیدن به بچه های کوچکتر است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا