سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم بورسین در کرواسی به محبوبیت رسیده است.

خبر خوب دیگری از بازیگر خوش تیپ کرم بورسین رسیده  که با سریال Sen Çal Kapımı  ( تو درم را بزن ) نامش را به خارج از مرزهای ترکیه برده و به گوش جهانیان رساند. بورسین به عنوان بهترین بازیگر مرد ترکیه در کرواسی انتخاب شد.

کرم بورسین که با جدایی از معشوقه اش هانده ارچل مورد توجه قرار گرفته  اخیراً درخشان ترین روزهای زندگی حرفه ای اش را سپری می کند. بورسین  پس از موفقیت سریال تلویزیونی ” تو درم را بزن ” در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بورسین که هنوز در هیچ پروژه جدیدی شرکت نکرده , در رای گیری در کرواسی به عنوان بهترین بازیگر مرد ترکیه انتخاب شد. در رای گیری که در کرواسی برگزار شد، کرم بورسین توانست 16 هزار رای به دست آورد و از تمامی رقباش پیشی بگیرد.

او  بعد از سریال تلویزیونی ” تو درم را بزن ” که در آن نقش اصلی را با هانده ارچل بازی کرد، بزرگترین رشد حرفه ای اش را تجربه کرد. بورسین که به یک سلبریتی جهانی تبدیل شده ، این روزها ترجیح می دهد به جای حضور در سریال ها، چهره برندها باشد.

طرفداران این بازیگر  می خواهند هر چه زودتر او را در یک سریال جدید ببینند. با این حال بازیگر مشهور این روزها ترجیح می دهد از صحنه فیلمبرداری دور بماند. او اخیراً به چهره برند خودروسازی غول پیکر BMW در ترکیه تبدیل شده بود. این بازیگر خوش تیپ اخیرا با برند پوشاک معروف H&M قرارداد تبلیغاتی بسته است.

کرم بورسین اخیرا با پروژه دیگری به میدان آمده است. این بازیگر خوش تیپ جدیدا نقش اول فیلم  Eflatun را در کنار ایرم حلواجی‌اوغلو بازی کرده است. تیزر این فیلم به تازگی منتشر شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در Eflatun، اولین فیلم بلند کارگردان Cüneyt Karakuş  , کرم بورسین نقش شخصیت Oflaz را بازی می کند و  ایرم حلواجی‌اوغلو نقش افلاتون را بازی می کند. البته هنوز داستان فیلم و زمان اکران آن اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا