سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بازیگر فیلم Cold War به دیمین شزل در سریال The Eddy پیوست

یوانا کولیگ، بازیگر فیلم Cold War به جمع بازیگران سریال The Eddy، اثر مشترک دیمین شزل و شبکه نتفلیکس اضافه شده است.

هفته گذشته بود که شبکه نت فلیکس از اضافه شدن اندره هلند، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک)، به جمع بازیگران سریال The Eddy (ادی) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال موزیکال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه Netflix اعلام کرد که یوانا کولیگ، بازیگر فیلم Cold War (جنگ سرد)، برای بازی در نقش اصلی زن سریال ادی با این سرویس استریم قرارداد همکاری امضا کرده است. سریال The Eddy یک سریال درام موزیکال است که اتفاقات آن در پاریس معاصر جریان دارد. تمرکز اتفاقات این سریال روی یک باشگاه فرانسوی است که به اجرای موسیقی جاز در قلب شهر پاریس می‌پردازد. در این فیلم شاهد دیالوگ‌هایی به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی خواهیم بود.

کولیگ نقش شخصیتی به نام مایا را در سریال The Eddy بر عهده دارد که نقش مقابل شخصیت هلند که الیوت اودو نام دارد، است. او یک خواننده زیبا است که در این باشگاه می‌خواند، اما مشکلات اعتیاد به الکل دارد که احساس می‌کند که در مرکز یک تقاطع قرار گرفته و هیچ راه روشن و مشخصی برای او وجود ندارد و همچنین او بارها رابطه خود با اودو را آغاز کرده و به پایان رسانده است. دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، شزل به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال The Eddy حضور دارد و او وظیفه کارگردانی دو قسمت ابتدایی این سریال را بر عهده خواهد شد. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

جک تورن، نویسنده فیلمنامه نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و فرزند نفرین‌ شده)، وظیفه نوشتن فیلمنامه ۶ قسمت از ۸ قسمت سریال The Eddy را بر عهده دارد و همچنین به همراه هلند به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. گلن بالارد، آهنگساز سرشناس برنده جایزه گرمی به عنوان آهنگساز و تهیه کننده اجرایی به‌همراه آلن پل که کارگردانی دو قسمت پایانی را بر عهده دارد، دیگر اعضای تیم تولید سریال The Eddy هستند. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار این سریال را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا