سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

اسکارلت جوهانسون از دیزنی برای انتشار Black Widow در استریمنگ شکایت کرد.

E! نیوز تایید می کند که ستاره مارول روز پنجشنبه 29 ژوئیه در دادگاه عالی لس آنجلس علیه دیزنی شکایت کرد. ادعا شده که قرارداد او را وقتی والت دیزنی همزمان با اولین اکران در سینماها ، Black Widow را در سرویس پخش دیزنی+ اش منتشر کرد. نقض کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه به دست آمده توسط E! نیوز، اسکارلت از شرکت والت دیزنی به دلیل دخالت عمدی در روابط قراردادی و  نقض قرارداد شکایت می کند.

 

در این شکایت آمده است :”چرا دیزنی صدها میلیون دلار از درآمد  گیشه را با اکران در سینماها در زمانی که می دانست بازار سینما” ضعیف “است ، کنار می گذارد به جای اینکه چند ماه منتظر باشه تا بازار رونق پیدا کند؟” “بر اساس اطلاعات و اعتقادات ، تصمیم به انجام این کار حداقل تا حدی گرفته شد که دیزنی فرصت پیدا کرد تا سرویس اشتراک اصلی اش را با استفاده از Picture و خانم جوهانسون تبلیغ کند ، در نتیجه مشترکان ماهانه جدیدی را جذب کند ، آنها را حفظ کند و Disney+ را ایجاد کند.. ”

تیم اسکارلت همچنین در شکایت ادعا می کند که موافقت او با دیزنی ، اکران انحصاری در سینما بوده و حقوق او تا حدی بر اساس فروش گیشه بوده است.

جان برلینسکی ، وکیل اسکارلت می گوید: “بر هیچ کس پوشیده نیست که دیزنی فیلم هایی مانند Black Widow را مستقیماً بر روی Disney+ منتشر می کند تا مشترکینش را افزایش داده و در نتیجه قیمت سهام شرکت را بالا ببرد-و این به عنوان بهانه ای در پشت COVID-19 پنهان شده است.” “اما نادیده گرفتن قراردادهای هنرمندان سهیم در  موفقیت فیلم هایشان در پیشبرد این استراتژی کوته بینانه حقوق آنها را نقض می کند و ما مشتاقانه منتظر اثبات آن در دادگاه هستیم.”

او ادامه داد: “این مطمئناً آخرین موردی نخواهد بود که استعدادهای هالیوودی در مقابل دیزنی ایستاده و روشن می کند که ، هر چه که این شرکت وانمود کند ، تعهد قانونی دارد و باید به قراردادهای خود عمل کند.”

بیوه سیاه مارول یکی از فیلم هایی است که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به طور همزمان در سرویس های پخش و سینماها اکران شده است.

طبق گزارش CNBC ، این فیلم در سه هفته اول اکران در سینماها کمی بیش از 150 میلیون دلار در گیشه داخلی درآمد داشته است. با این حال ، دیزنی گزارش داد که این انتقال 60 میلیون دلار از فروش دیزنی+ در آخر هفته افتتاحیه به دست آورد.

وال استریت ژورنال اولین کسی بود که از این شکایت گزارشی تهیه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا