سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الکساندر لودویگ بازیگر فیلم Hunger Games با Lauren Dear نامزد کرده است.

الکساندر لودویگ بازیگر Hunger Games نامزد کرده است! این جوان 28 ساله که در سریال مشهور وایکینگ ها نیز ایفای نقش می کند ، اعلام نامزدی با دوست دخترش را در اینستاگرام اشتراک گذاشت.

این زوج در کپشن عکس حلقه نامزدی در اینستاگرامشان نوشتند: “گلدیلاکس و بامبی از این بعد با خوشبختی زندگی می کنند.” از زمان به اشتراک گذاشتن این رابطه ، این دو نفر حجم زیادی کامنت از طرف دیگران از جمله کاترین وینیک ، همبازی وایکینگ ها ، نینا دوبرو و بازیگر جاناتان بنت دریافت کرده اند. پائولا نونز ، همبازی الکساندر در Bad Boys For Life و همچنین وارن آلفی بیکر ، آرایشگر نیز به آنها تبریک گفتند.

الکساندر بازیگر کانادایی ، که نقش Cato را در فیلم The Hunger Games به تصویر کشید ، در سپتامبر با دوست دخترش آشنا شد. قبل از آن او با همبازی اش کریستی داون دینزمور رابطه داشت. 

او درباره ویل اسمیت همبازی اش در Bad Boys گفت: “ما با تماشای فیلم های Bad Boys بزرگ شده ایم و چیزهای زیادی درباره زندگی ویل می دانیم.” “او بسیار فروتن و خوش برخورد است و ما واقعاً این خانواده شگفت انگیز را در صحنه فیلمبرداری ایجاد کردیم. و من از این بابت بسیار سپاسگزارم.” این بازیگر همچنین درباره میزان سخاوتمندی شاهزاده تازه نفس Bel-Air در فیلم بحث کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا