سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیام پین و مایا هنری پس از تجدید عشقشان دوباره از هم جدا می شوند

لیام پین و مایا هنری جدا شدند. یک منبع به ET می گوید که این زوج “دیگر با هم نیستند و بیش از یک ماه پیش از هم جدا شدند.” ET برای اظهار نظر با نمایندگان پین و هنری تماس گرفته است.

این جدایی در همان روزی اتفاق افتاد که هنری شایعات جدایی را در فضای مجازی به راه انداخت. این وضعیت پس از آن شروع شد که یکی از طرفداران پین 28 ساله عکسی از او را در حالی که بازویش را دور دختری که تصور می‌کردند هنریه انداخته بود، منتشر کرد.

هنری در این پست توضیح داد: “من همه طرفداران را خیلی دوست دارم، اما لطفاً از ارسال این تصاویر از نامزدم که زن دیگری را بغل کرده خودداری کنید.” “این من نیستم. حالا دیگر بسه.”

پین و هنری برای اولین بار در آگوست 2018 پس از جدایی پین از شریل کول، که یک پسر 5 ساله به نام بیر با او دارد، رابطه عاشقانه برقرار کردند. خواننده سابق وان دایرکشن رابطه عاشقانه اش با هنری را در سپتامبر 2019 تایید کرد.

پین و هنری در سال 2020 نامزد کردند. در آن زمان در مصاحبه ای با صبح بخیر آمریکا، پین در مورد خودش و هنری گفت: “ما واقعاً خوشحالیم.”

با این حال، آنها نامزدیشان را در سال بعد بهم زدند، که پین ​​در سپتامبر 2021 در پادکست The Diary of a CEO با استیون بارتلت تایید کرد.

پین در مورد این جدایی گفت: “من احساس بهتری دارم. برای انجام کاری که انجام دادم احساس خوبی نداشتم، اما باید اتفاق می افتاد.” برای هر دوی ما این بهترین بود. من باید خودم را ردیف کنم.  احساس خوبی دارم، و امیدوارم او هم خوشحال باشد.”

من از اینکه به مردم صدمه می زنم بیشتر از خودم ناامید می شوم. این باعث آزارم می شود. من در رابطه ها خیلی خوب نبودم.  من فقط باید روی خودم کار کنم قبل از اینکه خودم را به کسی دیگر بسپارم.” “و من احساس می‌کنم که در آخرین رابطه‌ام به اینجا رسیدم. من دیگر نسخه خیلی خوبی از خودم ارائه نمی‌دادم که قدر آن را نمی‌دانستم و بودن را دوست نداشتم.”

این زوج در ماه بعد دوباره رابطه عاشقانه شان را احیا کردند و حتی روی فرش قرمز جشنواره فیلم BFI لندن در اکتبر 2021 با هم ژست گرفتند. در مارس 2022، پین در مصاحبه ای درباره هنری صحبت کرد.

او به People گفت: “هنری هنوز نامزد منه. ما هنوز با هم هستیم و در حال حاضر بسیار بسیار خوشحالیم. احتمالاً خوشحال ترینی که بوده ایم.” “فکر می‌کنم ما در طول دوران کووید خیلی چیزها را پشت سر گذاشتیم. احساس می‌کنم از طرف دیگر آن کمی قوی‌تر بیرون آمده‌ایم… ما هنوز واقعاً خوشحالیم که امروز اینجا با هم هستیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا