سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شانن دوهرتی می گوید سرطان سینه اش به مغزش سرایت کرده است

شانن دوهرتی، بازیگر سریال های افسون‌شده و بورلی هیلز روز سه‌شنبه در اینستاگرامش گفت سرطان سینه‌اش که برای اولین بار در سال 2015 تشخیص داده شد، به مغزش سرایت کرده است.

این خبر با یک ویدئوی احساسی از دوهرتی، 52 ساله، به اشتراک گذاشته شد که در حالی که تحت پرتو درمانی قرار می گیرد، گریه می کند. این فرآیند مستلزم پوشیدن یک ماسک سفارشی توسط بیماران است که سر را در طول درمان ثابت نگه می دارد تا لیزرها بتوانند با حداکثر دقت ممکن به تومور ضربه بزنند.

دوهرتی گفت: در 5 ژانویه، سی تی اسکن  مغزم سرطان را نشان داد.  12 ژانویه اولین دور پرتو درمانی انجام شد.

دوهرتی سال ها با بیماری سرطانش سر و کار داشته است. او اولین بار در سال 2015 تشخیص داده شد که به سرطان سینه مبتلا شده است. تا سال 2016، سرطان به غدد لنفاوی او سرایت کرده بود و او مجبور شد هشت دور شیمی درمانی و پرتودرمانی انجام دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس، او در سال 2017 بهبود یافت، اما یک سال بعد، نشانگرهای تومور او زیاد شدند. سپس در سال 2020، او در برنامه “صبح بخیر آمریکا” اعلام کرد که به استیج 4 بازگشته است، به این معنی که به جاهای دیگر گسترش یافته است.

نماینده او به آسوشیتدپرس گفت که دوهرتی هفته‌ها پس از درخواست طلاق  از همسرش کرت ایسوارینکو، این خبر را منتشر کرد که سرطان او شیوع پیدا کرده است. آنها 11 سال ازدواج کرده بودند.

روزنامه نگار او به این رسانه گفت: طلاق آخرین چیزیه که شانن می خواست. متأسفانه، او احساس کرد که گزینه دیگری برایش باقی نمانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا