سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال 300 قسمتی در راه پخش تلویزیون !

ظاهرا قرار است یک سریال بسیار طولانی وارد پخش برای تلویزیون شود. پیش تر سریال هایی چون کیمیا، برف بی صدا میبارد جز طولانی ترین سریال های پخش شده از تلویزیون بودند.

این سریال سوجان نام دارد که برای 300 قسمت در نظر گرفته شده است که داستان یک مادر گیلانی را روایت خواهد کرد.

ظاهر امر بر این است که قرار نیست داستان هایش خسته کننده، تکراری و آبکی باشند چون هر قسمت سریال داستان های جدیدی برای روایت کردن خواهند داشت تا طولانی بودن مخاطب را کلافه نکند.

این سریال که بیش از یک سال از فیلمبردای آن گذشته است به گفته ی مهدی کریمی تهیه کننده اثر به پیشرفت 80 درصدی در فیلمبرداری رسیده است .

وی همچنین در ادامه توضیح داده است این داستان یک مادر بزرگ، مادر و نوه در یک طی یک نسل خانوادگی در گیلان را به تصویر خواهد کشیذ.

تهیه کننده ادامه داد: نقش مادر بزرگ بر عهده ی ثریا قاسمی، مادر بر عهده ی بازیگر گیلانی حدیث نیک رو و دختر (نوه) بر عهده ی بازیگر جوان نسبتا شناخته شده غزاله اکرمی خواهد بود.

مهدی کریمی در ادامه ی توضیحاتش افزوده است که احتمال زیاد دو ماه دیگر فیلمبرداری به اتمام خواهد رسید و بعد از سپری کردن مراحل بعد از آن میشود درباره ی زمان پخش آن صحبت کرد و البته آن هم قطعا به تصمیم مسئولان پخش معاونت سیمای استان های صدا و سیما برمیگردد.

این سریال برای پنج فصل پی ریزی شده است که فعلا فصل اول آن در حال تولید است. فصلی که از سال 1310 تا 1357 در گیلان را راوی خواهد بود که داستان یک زن و اهمیت خانواده را جلوه گر خواهد بود.

این سریال در 60 قسمت آماده پخش خواهد بود که عوامل آن به شرح زیر است:

کارگردان: حسین تبریزی

بازیگران: ثریا قاسمی، سیدمهرداد ضیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صبایی، بهادر زمانی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین غیاثی، رامین راستاد، حدیث نیکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، پریسا دوستی، فرج گل‌سفیدی، رضا عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده دریامج، علی علیپور، نگار بابایی، امین چنارانی، مهران ضیغمی، فرخنده طالبی، مرجان متقی، بهمن صادق حسنی، مرتضی عالم، فاطمه حاجوی، منیره حسین‌زاده، معصومه محمدپور، دلسا معجزی، مرسده جهانی، باقر یکتا، فریبرز زیده‌سرایی و عادل علیزاده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا