سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

فصل دوم سریال «Chucky» امسال منتشر می‌شود.

دان مانچینی، سازنده فرنچایز اصلی Child’s Play، به تازگی از یک تیزر جدید برای فصل دوم سریال ” چاکی ” رونمایی کرده است. اولین فصل “Chucky” اکتبر گذشته با رتبه‌بندی بالا و نقدهای مثبت منتقدان پخش شد. در فصل دوم هم شاهد بازگشت چندین چهره (و صداهای) آشنا از فرنچایز از جمله براد دوریف، جنیفر تیلی، فیونا دوریف، الکس وینسنت و کریستین الیز هستیم. نیک آنتوساکا خالق Channel Zero به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت می کند.  سریال “چاکی”  در نوامبر سال گذشته برای فصل دوم تمدید شد.

. داستان فصل اول سریال چاکی حول محور یک پسر ۱۴ ساله‌ای به نام جیک ویلر می‌چرخد که طی اتفاقی با یک عروسک مواجه شده و تصمیم می‌گیرد آن را برای استفاده در پروژه هنری خود بخرد. پروتاگونیست در ادامه متوجه می‌شود عوسک مزبور تحت کنترل روح یک قاتل سریالی به نام چارلز لی ری قرار داشته و به نقش او در قتل‌های وحشتناک اخیر شک می‌کند.

فصل اول یکی از پرمخاطب ترین سریالهای سال 2021 بود و در حال حاضر امتیاز  91 درصدی را در Rotten Tomatoes دارد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد فصل دوم چاکی در دست نیست، اما بسیاری از منابع به این موضوع اشاره کرده اند که فرزند چاکی و تیفانی، گلن/گلندا، که در سال 2004 در  فیلم Seed of Chucky حضور داشت , در فصل دوم هم هست. . هیچ خبری در مورد زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم Chucky اعلام نشده  اما تایید شده است که طرفداران سریال می توانند فصل 2 را در مقطعی از سال جاری تماشا کنند. حدس زده می‌شود که چاکی در ماه اکتبر  پخش شود، اما هنوز تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا