سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

خبر خوش برای بینندگان چشم چران عمارت ؛ این سریال سه‌شنبه 26 اردیبهشت پخش می‌شود

سریال چشم چران عمارت که عصر جمعه گذشته به دلیل پخش مشترک رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور پخش نشد. روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه در استار تی وی جلوی چشمان مخاطبان خواهد رفت.

انتظار می رفت سی و دومین قسمت از مجموعه تلویزیونی چشم جران عمارت «Yalı Çakını» با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر شامگاه 22 اردیبهشت از شبکه استار تی وی پخش شود، که به دلیل پخش مشترک رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور روی پرده ها نیامد.

با این حال خبر خوبی برای طرفداران این سریال وجود دارد. در پست به اشتراک گذاشته شده در اکانت اینستاگرام این سریال، نظرسنجی برای انتشار قسمت جدید Kingfisher انجام شد، که فردا منتشر می شود.

در حالی که این نظرسنجی در مدت زمان کوتاهی با نرخ ۷۳ درصد پاسخ مثبت دریافت کرد، اما در توییتر وارد لیست روندها شد. سپس اعلام شد که این سریال با سی و دومین قسمت خود در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه از استار تی وی پخش خواهد شد. ( تماشای تیزر سوم قسمت 32 از این لینک )

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا