سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Teşkilat دیگر نمی تواند با سریال Yargı ( قضاوت ) در رتبه بندی رقابت کند

یک مسابقه رتبه بندی عالی بین سریال Yargı (قضاوت) و Teşkilat (سازمان) عصر یکشنبه برگزار شد. با نزدیک شدن به پایان ماه می، فصل دیگری از صنعت تلویزیون رو به پایان است.

در چنین مقطع حساسی تصمیم گرفته می شود که آیا پروژه ها در فصل آینده ادامه پیدا می کنند یا خیر. یکشنبه عصرها تا مدت ها شاهد رقابت دو سریال بسیار مهم بودیم.

سریال Teşkilat در اولین فصل خود توانسته است رتبه بندی ها را افزایش دهد. با این حال، به یاد داریم که Teşkilat با پخش سریال Yargı در فصل دوم، تعدادی از بینندگان را از دست داد، اما همچنان به رتبه های بسیار چشمگیری دست یافت.

در این فصل رقابت رتبه بندی سریال Yargı و Teşkilat که به طرز وحشتناکی آغاز شده بود، کم کم به اعتراف به برتری سریال Yargı تبدیل شده است. تاکنون ۶۰ قسمت از سریال  قضاوت با بازی پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو پخش شده است.

قضاوت که یکشنبه ۱۹ آوریل بهترین امتیاز را در تمامی گروه های مخاطب دریافت کرد، رتبه اول را از دست نداد.

از سوی دیگر، سریال Teşkilat دیگر قادر به رقابت با حریف خود نیست. لازم به ذکر است که این سریال عصر یکشنبه در تمامی افراد و گروه های AB مقام دوم را به خود اختصاص داد و در ABC1 به رتبه سوم سقوط کرد. .

وقتی به رتبه بندی ها نگاه می کنیم می بینیم که سریال Teşkilat با بازی مورات ییلدیرم و دنیز بایسال  در اواخر فصل کم کم توجه مخاطبان را از دست داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا